مرکز فروش انواع اسانس خوراکی ژیوادان

آیا می دانید انواع اسانس خوراکی برند ژیوادان در چه کشوری تولید می شود؟ از نحوه واردات، توزیع و مصرف کنندگان آن در بازار ایران چه اطلاعاتی دارید؟ در این مرکز بهترین طعم های میوه ای آن به فروش می رسد.
در سراسر دنیا شرکت های بسیاری در زمینه تولید انواع عطر و گلاب دو آتیشه قدح های صنعتی و خوراکی فعالیت دارند که بهترین و مرغوب ترین اسانس ها را برای مصرف در موارد گوناگون تولید و عرضه می کنند. آیا با بزرگترین و معروف ترین شرکت تولید کننده در این زمینه آشنایی دارید؟

ژیوادا بزرگترین تولید کننده اسانس

در ابتدا باید خاطر نشان کرد که تلفظ صحیح این برند ژیوادا است و نه ژیوادان. ژیوادا بزرگترین برند تولید کننده عطر و اسانس می باشد که کارخانه آن در سوئیس واقع شده است. این شرکت فعالیت خود را از سال ۱۹۸۵ به عنوان تولید کننده گلاب پاش فیروزه کوبی های صنعتی برای به کارگیری در تولید عطر و ادکلن آغاز نمود و سپس خط تولید مجزایی برای اسانس ها و طعم دهنده های خوراکی را نیز راه اندازی نمود.
بنیانگذار این شرکت فردی با همین نام یعنی خاویر ژیوادا بود که توانست با مدیریت و کارآفرینی در مدت زمان کوتاهی به برندی مشهور در اروپا و سپس تمام دنیا تبدیل شود. مدیریت این شرکت امروزه به عهده فردی به نام ژیل آندریر است.
در سال ۲۰۰۸ میلادی بود که برند ژیوادا به علت تنوع و کیفیت بسیار بالا در محصولات به عنوان بزرگترین شرکت در این زمینه در سطح دنیا شناخته شد و تا به امروز نیز هیچ کدام از رقیبان در این زمینه نتوانسته اند از نظر کیفیت به پای این برند برسند.با توجه به نیاز بازار و توسعه صادرات این محصولات ،قیمت صمغ باریجه و به تبع آن قیمت اسانس باریجه افزایش داشته است.

اسانس خوراکی

اسانس های خوراکی ژیوادا در ایران

یکی از مهمترین محصولات ژیوادان یا ژیوادا، تولید انواع اسانس خوراکی است، اسانس هایی با طعم انواع میوه ها، وانیل، خامه ای، پنیر و بسیاری طعم های دیگر که در صنایع تولیدی مختلف مانند صنعت شکلات سازی، کارخانه های تولید مواد لبنی، صنایع تولید انواع آب میوه، کیک و شیرینی و هر نوع ماده خوراکی که نیاز به طعم دهنده داشته باشد به کار می رود.
به طور کلی محصولات و تولیدات طعم دهنده این شرکت را می توان در گروه های زیر طبقه بندی کرد:

  • طعم دهنده های لبنی
  • طعم دهنده های نوشیدنی
  • طعم دهنده صنعت شیرینی جات
طبق آخرین اخبار این شرکت حدود ۲۵ درصد از سهم بازار جهانی در زمینه اسانس و طعم دهنده را در اختیار دارد که رقم بسیار بالایی به شمار می رود زیرا تمام تولیدات این شرکت با برند ژیوادان (ژیوادا) به تمام قاره های دنیا توسط شرکت های بازرگانی یا نمایندگی های این شرکت ارسال می شود.
انواع اسانس خوراکی ژیوادا در ایران نیز خریداران زیادی دارد که عرضه این نوع محصول توسط تولید کنندگان انواع اسانس خوراکی در ایران صورت می گیرد. خوشبختانه بازرگانی ها و شرکت های بسیاری مبادرت به واردات و فروش بهترین اسانس ها این شرکت می کنند که جهت خرید آنها با قیمت مناسب می توانید با مراکز و نمایندگی های فروش انواع اسانس خارجی تماس داشته باشید.
13

  1. سلام
    وقت بخیر
    مردانی هستم از صنایع غذایی ایده ال
    نیاز به اسانس طبیعی لیمو و یا اسانس لیموی روغنی ژیوودان دارم

    • سلام وقت شما بخیر
      لطفا از طریق فرم همکاری اطلاعات خود را وارد نمایید تا کارشناسان ما با شما در ارتباط باشند و یا با شماره 09129746280 تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما