فروش طعم پیاز و خامه ویژه چیپس و اسنک

شرکت تولیدی و بازرگانی چاشنا مرکز پخش و فروش طعم پیاز و خامه به سراسر ایران است. شما می توانید برای طعم دهی و ایجاد تنوع در تولید صنایع خوراکی خود با دریافت مشاوره از کارشناشان این مجموعه، افزایش فروش محصولات خود را بیش از پیش تجربه کنید.
در این مجموعه انواع طعم دهنده های پودری ویژه صنایع اسنک، چیپس، ترتیلا، پلت و غلات عرضه می شود.

دلایل استفاده از طعم دهنده در صنایع غذایی

خرید طعم دهنده در صنایع خوراکی مانند چیپس، اسنک، آجیل، پاپ کورن و … به ایجاد تنوع در تولید کمک قابل توجهی می کند. با افزودن طعم دهنده به صنایع غذایی، تولید کننده به افزایش حس همگرائی مصرف کنندگان با محصولات ایجاد می کند. یکی از خواص مهم در طعم دهنده ها خاصیت تثبیت کننده‌ در مزه محصولات است.

طعم دهنده ها باعث می شوند حس نیاز تجربه طعم های جدید در مصرف کنندگان بیشتر شود. اغلب محصولاتی که با طعم دهنده های مختلف طعم دار و عرضه می شوند، مشتری را بیشتر ترغیب به خرید می کند. درواقع مصرف کنندگان منتظر تجربه طعم های جدید محصول هستند. یکی از طعم های جدید که به تازگی مکرد استقبال واقع شده است طعم دهنده پودری باربیکیو می باشد.

فروش طعم پیاز و خامه ویژه چیپس و اسنک
فروش طعم پیاز و خامه ویژه چیپس و اسنک

فروش طعم پیاز و خامه ویژه صنایع غذایی

فروش طعم پیاز و خامه ویژه تنها یکی از خدمات مجموعه چاشنا می باشد. سبد گسترده طعم دهنده ها و اسانس های گیاهی در شرکت چاشنا، تامین کننده کلیه ی نیازهای تولیدکنندگان صنایع غذایی می باشد.
طعم دهنده های پودری و طعم دهنده های مایع از افزودنی های مجاز و پرفروش هستند. به عنوان مثال طعم دهنده پیاز و خامه به عنوان طعم دهنده جدیدی برای صنایع چیپس و اسنک شناخته می شود.
در مجموعه چاشنا طعم های پودری تنوع گسترده ای دارند. هریک از طعم دهنده های پودری طیف وسیعی از بازدهی و کاربردها را در صنایع غذایی مختلف دارند. خریداران می توانند براساس نوع محصولی که در نظر دارند، مشاوره لازم را دریافت کنند و طعم مخصوص صنایع خوراکی خود را انتخاب کنند‌.
در نهایت شرکت چاشنا این قابلیت را دارد که طعم های خاص را مطابق با نیاز مشتری، سلایق و ذائقه در قالب های فیزیکی متفاوت طراحی و تولید می شوند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما