فروش عمده اولئورزین فلفل سیاه 

فروش عمده اولئورزین فلفل سیاه در ایران از برند akay هند در شرکت چاشنا با قیمت روز انجام می شود. این محصول به عنوان طعم دهنده، نگهدارنده و رنگ دهنده طبیعی در صنایع غذایی مورد استفاده قرار می گیرد.

اولئورزین فلفل سیاه چیست؟

اولئورزین ها مواد چسبناک رزین مانندی هستند که وقتی یک ادویه از طریق استخراج با حلال استخراج می شود به دست می آیند. آنها به عنوان طعم و مزه غیر فرار موجود در ادویه جات شناخته می شوند.

این بدان معنی است که حاوی تمام اجزای حرارتی، فیکساتورها، آنتی اکسیدان های طبیعی و رنگدانه ها هستند. اولئورزین ها را با نام قطره ادویه نیز شناخته می شوند و اغلب با روغن ضروری اشتباه گرفته می شوند. اجزای فرار و غیرفرار موجود در اولئورزین به آن کمک می کند تا عطر و طعم زیادی را ایجاد کنند.

اولئورزین ها به روش های مختلفی از ادویه ها استخراج می شوند. بیشتر اولئورزین های ادویه ای از طریق تقطیر حرارتی به دست می آیند. هر ادویه اولئورزین کاربردهای خاص خود را دارد.

اولئورسین فلفل سیاه یا Piper nigrum (نام علمی فلفل سیاه) است. فلفل سیاه به عنوان “پادشاه ادویه ها” شناخته می شود زیرا بیشترین تقاضا را در بازار ادویه دارد. رنگ آن از رنگ سبز تیره تا سبز زیتونی متغیر است‌ این ماده با استانداردهای جهانی غذایی از لحاظ ایمنی تطابق دارد.فروش اولئورزین فلفل سیاه

موارد استفاده از اولئورزین فلفل سیاه

اولئورسین فلفل سیاه ساخته شده در شرکت akay هند بیشتر در صنایع غذایی به عنوان طعم دهنده و رنگ دهنده استفاده می شود.

اکثر تولید کنندگان آب میوه علاوه بر طعم دهنده های نوشیدنی ، اولئورزین های فلفل سیاه را به جای نگهدارنده های مصنوعی انتخاب می کنند. علاوه بر این برای نگهداری انواع گوشت به منظور کاهش فعالیت ارگانیسم های عامل فساد ار این ماده به کار برده می شود. در این مطلب می توانید در مورد خواص این محصول بیشتر مطالعه کنید. اولئورزین فلفل سیاه

قیمت فروش عمده اولئورزین فلفل سیاه

از آنجاییکه این محصول مانند برخی از محصولات چاشنا یک محصول وارداتی است قیمت فروش عمده اولئورزین فلفل سیاه نیز وابسته به قیمت مواد اولیه در بازار جهانی است. از این جهت با تغییرات ارزی در بازارجهانی قیمت این محصول نیز متغیر است و خریداران عزیز برای خرید عمده این محصول ملزوم به استعلام قیمت در همان لحظه هستند. همچنین نوسانی که در قیمت دلار ایجاد می شود، به صورت روزانه متغیر است. کارشناسان فروش چاشنا در هرساعت از شبانه روز آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستند. جهت استعلام از قیمت اولئورزین فلفل سیاه با کارشناسان ما در واحد فروش در تماس باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما