طعم دهنده سرکه نمکی FBS

طعم دهنده سرکه نمکی FBS از جمله طعم های پرفروش و پرطرفدار در حوزه صنایع خوراکی و میان وعده ها تلقی می شود. این نوع طعم از طعم های قدیمی و پرکاربرد برای انواع خوراکی است که در انواع تنقلات و میان وعده ها قابل استفاده است.

فروش عمده طعم دهنده سرکه نمکی FBS

سرکه نمکی از نخستین طعم هایی بوده که در کارخانه های تولید چیپس و پاپ کورن مورد مصرف بود. با افزودن طعم ترش و اشتهاآور سرکه به محصولاتی مانند چیپس، کراکر، اسنک، پاپ کورن و ‌…میزان فروش این محصولات به‌ مرور افزایش چشمگیری داشته است.
با توجه به رونق فروش به واسطه افزودن طعم دهنده، توجه به تولید طعم ها بیشتر شد و طعم های جدیدی نیز وارد بازار شد.
خرید عمده طعم دهنده سرکه نمکی در کنار سایر طعم ها به تکمیل شدن مجموعه ای از محصولات طعم دار منجر می شود‌.
افرادی که در صنایع تولید چیپس،پاپ‌ کورن، اسنک و… فعالیت دارند به تاثیر طعم دهنده های ویژه صنایع اسنک و بازدهی آن در فروش واقف هستند. از این جهت خرید طعم دهنده های با کیفیت و قیمت مناسب برای تولیدکننده ها بسیار مهم تلقی می شود.
طعم دهنده ها به شکل پودری هستند و بعد از پخت و یا سرخ شدن به صورت سیزنینگ مورد مصرف هستند. طعم سرکه در کنار طعم پیاز جعفری از جمله طعم های سازگار با ذائقه های ایرانی است که پیشنهاد می شود در مجموعه‌ی طعم های هر محصولی انتخاب شود.

طعم دهنده سرکه نمکی FBS
خرید طعم دهنده سرکه نمکی FBS

نحوه خرید طعم دهنده های پودری اف بی اس

از آنجاییکه کیفیت طعم دهنده ها در افزایش فروش و سود تولیدکننده تاثیر زیادی دارد، مجموعه چاشنا بهترین برند جهانی از طعم دهنده‌ را عرضه می کند‌.
طعم سرکه از طعم های پرفروش برای طعم دار کردن چیپس، محصولات سوخاری، پاپ کورن یا پفیلا، اسنک، آجیل، کراکر، غلات حجیم شده و … می باشد. میزان مصرف این محصول طبق دوز مصرفی و استانداردهای مناسب است.
یکی از مشکلات رایج و پرتکرار برای خریداران طعم دهنده های سرکه ای، کلوخه و سفت شدن طعم دهنده در دراز مدت است. خوشبختانه طعم دهنده سرکه نمکی از شرکت FBS از این قاعدا مثستنی است و خریدار می تواند با اطمینان خاطر حجم زیادی از این محصول را سفارش دهد.
این محصول با مواد اولیه اروپایی و با بیشترین کیفیت به صورت پودری ارائه می شود‌. فرمولاسیون آن به صورتی لحاظ شده است که در دمای حدود ۴۰ و ۵۰ درجه باید مورد مصرف قرار گیرد.طعم دهنده سرکه نمکی FBS
افرادی که به کیفیت طعم و مزه در تولیدات خود اهمیت زیادی می دهند برند FBS یکی از گزینه های آنها می باشد.
چنانچه تمایل به خرید این محصول و سایر طعم دهنده های برند FBS مانند طعم دهنده پنیری اف بی اس دارید می توانید با کارشناسان بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما