فروش اینترنتی انواع اسانس دارچین

فروش اسانس دارچین (Cinnamon essential Oil) به صورت اینترنتی از طریق سایت چاشنا امکان پذیر است. تهیه اسانس دارچین با مرغوبیت بالا و با بالاترین درجه کیفی صورت میپذیرد و فروش و صادرات اسانس دارچین به کشورهای منطقه از طریق چاشنا آغاز شده است. از اسانس دارچین صنایع غذایی، خوشبو کننده های دهان، خمیر دندان ها و… استفاده می شود.

دارچین آشنای قدیمی چاشنی ها

دارچین به عنوان یکی از محبوب ترین و آشناترین طعم ها در چاشنی ها شناخته می شود و خواص مختلفی دارد. اسانس دارچین یک گیاه بومی آسیا به ویژه در منطقه اندونزی هند و سریلانکا می باشد که از درختی بلند به دست می آید. در قدیم علاوه بر اینکه از پودر دارچین گلستان به عنوان چاشنی استفاده می شد از روغن آن به عنوان یک بخور در معبد ها بهره گیری می شد. در حال حاضر دارچین یکی از مهمترین کالاهای تجاری در کشورهایی نظیر چین هند و مصر می باشد.
در ایران نیز استفاده از دارچین سابقه ای طولانی دارد. تولید کنندگان عرق و اسانس های گیاهی در ایران امروزه تولید عرق دارچین و استحصال و فروش اسانس دارچین را در دستور کار خود قرار دادند. بدین ترتیب از طعم و بوی بی نظیر اسانس دارچین می توان در صنایع مختلف استفاده نمود. پیشنهاد اولیه ما فروش اسانس دارچین در کنار اسانس هل به کارخانه جات تولید و بسته بندی چای است.

فروش اسانس دارچین

اسانس دارچین خوراکی

اسانس دارچین از طریق تقطیر به دست می آید . این اسانس حاوی مواد موثره مختلفی است که تولید کننده بو، مزه و خواص این ماده ارزشمند هستند. مهمترین ماده موثره که در فروش اسانس دارچین اهمیت فوق العاده ای دارد سینامالدهید است. مجموعه چاشنا با توجه به همکاری گسترده ای که با تولیدکنندگان اسانس های طبیعی دارد موفق شده است اسانس دارچین خوراکی را با کیفیت بسیار بالا و با ماده موثره سینامالدهید به میزان ۸۰ درصد تولید کند. علاوه بر این اسانس دارچین تولیدی چاشنا از نظر طعم مزه و بو کاملا مورد رضایت خریداران محترم قرار گرفته است. این اسانس به طور واضحی با نمونه های بازار تفاوت دارد و حس مکیدن خود چوب دارچین اصل را به شما القا می کند.

فروش اسانس دارچین

فروش اسانس دارچین روغنی و محلول در آب

 اسانس دارچین مثل تمامی اسانس های گیاهی به صورت روغنی یا محلول در چربی استحصال می شود. بنابراین این اسانس در محصولاتی با پایه آبی قابل استفاده نیست. اما خبر خوش این است که می توان این اسانس را بدون تغییرات در خواص، بو و مزه به اسانس دارچین محلول در آب تبدیل کرد. این اسانس قابل استفاده در صنایع غذایی، نوشیدنی، آدامس و صنایع آرایشی بهداشتی و حتی داروسازی قابل استفاده خواهد بود.
مجموعه چاشنا به جهت سهولت تامین نیاز مشتریان محترم اقدام به فروش اینترنتی اسانس دارچین نموده است. شما می توانید از طریق ارتباط با کارشناسان مربوطه سفارش خود را ثبت نمایید. همچنین از مشاوره رایگان مجموعه جهت استفاده از اسانس دارچین در محصول خود و بررسی آنالیزهای موجود بهره ببرید.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما