خرید عمده اسانس زنیان


اگر قصد خرید عمده اسانس زنیان دارید مجموعه چاشنا بهترین قیمت گلاب ربیع یک لیتری زنیان با مرغوبیت بالا را ارائه می دهد. ابن مرکز عرضه کننده با کیفیت ترین اسانس های گیاهی و دارویی می باشد که با هدف افزایش فروش و رفاه حال مشتریان فروش اینترنتی محصولات را آغاز نموده است. به منظور آشنایی با سایر محصولات و اطلاع از تخفیفات با کارشناسان فروش چاشنا تماس حاصل فرمایید.

آشنایی با گیاه زنیان

زنیان گیاهی علفی، بوته ای و یکساله می باشد که تا ارتفاع ۹۰ سانتی متر رشد  می کند. برگ های این گیاه داراب بریدگی و تقسیم شده است که بسیار ظریف و نازک می باشند. گل های کوچک و سفید رنگ آن به شکل چتر مرکبی بر روی شاخه ها قرار گرفته اند. میوه های آن کوچک، بیضی شکل و زرد رنگ مایل به قهوه ای بوده و از اسانسی با بویی نافذ و مشابه با آویشن برخوردار است. بر روی دانه ها یا میوه های آن پنج خط طولی نازک دیده می شود که رنگ آن ها روشن تر از رنگ میوه‌ها هستند. اندام داروئی این گیاه، میوه آن است.

اسانس زنیان

ترکیبات شیمیایی :

از نظر تركيبات شيميايي زنيان (ميوه گياه) با توجه به منطقه رویش داراي ۶-۴ درصد، گلاب برای پوست صورت می باشد كه در حدود ۵۵-۴۵ درصد ان را تيمول تشكيل مي دهد. ترکیبات شیمیایی اسانس زنیان عبارت است از تیمول،بتاپینن، گاماترپینن،سابینن، پاراسیمن، میرسن، بتافلاندرون، آلفاتوجن و آلفاپین می باشد که سه ترکیب اول از جمله ترکیب های عمده اسانس زنیان هستند.

آثار فارماکولوژیکی زنیان

به دلیل وجود ماده موثره تیمول دارای خاصیت ضد کرمی بوده و  خاصیتی ضد اسپاسم و ضد نفخ می باشد که این خاصیت مربوط به وجود اسانس فرار آن می باشد.

خواص درمانی اسانس زنیان چیست؟

در طب سنتی طبیعت زنیان گرم و خشک است.
از اسانس و گیاه زنیان به شکل خوراکی در جهت درمان موارد زیر مصرف می شود:
ضد نفخ، تهوع و خلط آور
تقویت کننده قوه باه
ضد کرم و اسهال 
مدر و مقوی معده، کرم کش
کاهش دهنده کلسترول خون
تسکین دهنده، ضد اسپاسم
ضد اکسیدان، تب و ضد میکروب
ضد اسپاسم و افزایش دهنده قوه جنسی
ضد آسم، ادرار آور و معرق
قاعده آور و ضد قارچ
محرک معده، شیر افزا
روان کننده خون و از بین برنده باد
رفع کننده سکسکه و درد سینه
درمان دل پیچه ناشی از باد
تمیز کننده چرک و ترشحات لزج قفسه سینه
ضد تهوع و استفراغ
اشتها آور و ضد تب های مزمن و برص
درمان کننده فلجی بدن، لرزش و امراض عصبی

توجه: ممکن است اسانس زنیان در گرم مزاجان منجر به سر درد شود که مصلح آن گیاه یا اسانس گشنیز است.

 

فروش اسانس زنیان

خرید عمده اسانس زنیان

چاشنا به منظور افزایش خرید و مشتری مداری خرید عمده اسانس زنیان را فراهم نموده است. مشتریان می توانند علاوه بر خرید اسانس زنیان، خرید عمده سایر اسانس های گیاهی نظیر بابونه، کندر، گل نرگس و لمون گرس… را انجام دهند. کارشناسان چاشنا شما را در زمینه خرید و فروش و صادرات محصولات راهنمایی می فرمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما