مراکز عرضه کننده مستقیم اسانس گل سرخ

مراکز عرضه کننده مستقیم اسانس گل سرخ که استفاده بسیاری در صنایع تولیدی دارد؛ این محصول ویژه را با قیمت های مناسب و به به صورت عمده در سراسر کشور عرضه می کند.
عطرمایه و یا اسانس که ترکیبی فرار است و از گیاهان معطر به روش های مختلف استخراج می شود؛ علاوه بر محصولات غذایی در محصولات آرایشی و بهداشتی، تولید محصولات دارویی، در عطر سازی و… محصولی بسیار کاربردی می باشد.
اسانس هایی که تولید می شود؛ بیشتر به صورت روغن فرار بوده و با توجه به اینکه مراحل استخراج این ترکیب هزینه و امکانات بسیاری نیاز دارد؛ قیمت اسانس های مختلف معمولا بالاست.

اسانس گل سرخ

اسانس گل سرخ چیست؟

گل سرخ از گیاهانی است که بسیار معطر بوده و علاوه بر تهیه اسانس از آن برای تهیه گلاب نیز استفاده می شود.حتما شما هم این نوع اسانس را به صورت قطره های خوراکی از داروخانه ها خریداری کرده اید.
از مهمترین فوایدی که اسانس های گل سرخ دارند؛ آرامش بخش بوده و بهبود افسردگی می باشد.
اما اگر محصولات بهداشتی که تهیه می کنید و عطر و بوی گل سرخ را دارد؛ حتما از اسانس گل سرخ استفاده شده است.بنابراین می توان به کاربرد های بالای این نوع اسانس اشاره کرد.

اسانس گل سرخ

ویژگی های اسانس ها

همانطور که می دانید اسانس ها اغلب از گیاهان معطر گرفته می شوند و به سرعت در دمای پایین برای اسانس ها تبخیر اتفاق می افتد.به همین دلیل به این نوع از ترکیبات، روغن های فرار گفته می شود.
اسانس ها دارای ترکیبات مایع و نیمه مایع بوده و به ندرت دارای ترکیبات جامد هستند.
همچنین این مواد فرار در آب حل نمی شوند اما به مقدار خیلی کم حل شده و باعث معطر شدن آب نیز می شود.با توجه به اینکه اسانس ها از بهترین فرآورده های گیاهی و درآمدزا هستند؛ امروزه در جهان به این ترکیب یا ماده بسیار توجه می شود.

اسانس گل سرخ

قیمت فروش مستقیم اسانس گل سرخ

با توجه به مصرف بالای اسانس گل سرخ، قیمت این محصول با توجه به فواید و کاربرد هایی که دارد؛ بسیار مناسب بوده و یکی از پرفروش ترین اسانس های موجود در بازار می باشد.خریداران عمده همیشه به دنبال مرکزی هستند که علاوه بر خرید عمده این محصول، قیمت پایین تری را برای خرید پرداخت کنند.
این سایت علاوه بر فروش، به صورت روزانه قیمت فروش اسانس گل سرخ و انواع اسانس های دیگر را در سایت منتشر می کند.

مرکز عرضه کننده اسانس گل سرخ

شاید در گذشته مراکز عرضه کننده تنها فروشگاه ها، شرکت های تولید کننده و داروخانه ها بودند.اما امروزه با گسترش اینترنت، فروشگاه های اینترنتی و سایت های عمده فروش از مهمترین مراکز عرضه کننده اسانس های گل سرخ در بازار هستند.این مجموعه نیز در زمینه عرضه عمده بهترین اسانس ها با تضمین کیفیت در سراسر کشور فعالیت دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما