فروش اسانس خوراکی بادام تلخ

با انواع اسانس بادام تلخ و کاربردهای خوراکی آن آشنا هستید؟ این نوع گلاب ربیع دو لیتری در ایران به میزان قابل توجهی تولید و به فروش می رسد که اغلب نسبت به نمونه های وارداتی نیز از کیفیت بالاتری برخوردار است.
درخت بادام معمولاً در مناطقی با آب و هوای خنک رشد می کند که شهرهای شمالی و استان هایی مانند چهارمحال و بختیاری و شمال فارس از جمله مناطق مناسب برای رشد درخت بادام در ایران است. میوه درخت بادام را همه می شناسیم که در دو نوع تلخ و شیرین به عمل می آید. البته تشخیص میوه تلخ و شیرین بادام کار بسیار سختی است مگر آنکه درخت آن جدا کاشته شده باشد یا میوه بادام را بخورید تا متوجه تلخی آن شوید.
بادام تلخ به صورت معمول خوراکی نیست اما از آن جهت تولید اسانس و روغن برای بکارگیری در صنایع مختلف استفاده می کنند، بیشترین کاربرد روغن و اسانس بادام تلخ در صنعت عطر و ادکلن سازی و تولید انواع لوازم بهداشتی به ویژه روغن های مو و انواع صابون است.

اسانس بادام تلخ خوراکی

اسانس بادام تلخ مصرف خوراکی نیز دارد که البته آن را به صورت مستقیم به کار نمی برند بلکه برای تولید برخی از مواد غذایی مانند بیسکویت آن را به کار می گیرد. نکته قابل توجه اینکه به علت تلخ و غلیظ بودن این اسانس، مصرف آن بسیار محدود و اندک است، به عنوان مثال برای پخت شیرینی برای هر یک کیلو آرد، چهار تا پنج قطره از اسانس بادام تلخ کافی خواهد بود.
از جمله موارد خوراکی و درمانی اسانس بادام تلخ می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • اگر از سنگ کلیه رنج می برید، گلاب ربیع نیم لیتری خوراکی بادام تلخ را با شیره انگور مخروط کرده و هر روز صبح بنوشید.
  • اسانس یا روغن بادام تلخ نرم کننده شکم است و خاصیت مسهل کننده دارد.
  • برای درمان لک صورت روغن بادام تلخ را به پوست خود بمالید.
  • روغن بادام تلخ برای رفع موخوره و شوره سر مفید است.
  • اسانس خوراکی بادام تلخ دردهای معده را درمان می کنند.

توجه داشته باشید که این اسانس بسیار تلخ است و از ویژگی های ظاهری آن می توان به رنگ شفاف و غلیظ اشاره کرد که به مرور زمان در اثر مجاورت با هوا به زردی تغییر رنگ می دهد.

اسانس خوراکی

فروش اسانس بادام خوراکی

این نوع اسانس به علت وفور میوه بادام در کشور به میزان زیادی تهیه و تولید می شود که اغلب به روش صنعتی و در کارخانجات آن را تولید می کنند. فروش اسانس خوراکی بادام تلخ و شیرین نیز اغلب توسط نمایندگان و فروشندگان معتبر انواع اسانس های گیاهی و خوراکی صورت می گیرد. کسانی که علاوه بر فروش نمونه های داخلی انواع اسانس های وارداتی با برندهای معروف نیز با قیمت مناسب در بازار عرضه می کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما