خرید انواع اسانس خوراکی میوه ای

اسانس خوراکی میوه‌ای و گیاهی کاربردهایی فراوانی دارند. در اینجا به چند نمونه از آنها اشاره خواهیم کرد. در بازار ایران نیز نمونه های مختلف به صورت عمده خرید و فروش می شود. اگر نحوه نگهداری آنها مناسب نباشد، قبل از پایان تاریخ انقضاء فاسد خواهند شد.

 

اسانس های موجود در بازار موارد کاربردی زیادی دارند. در دنیای امروز، تمامی شرکت ها به دنبال تولید راحت‌تر و ارزان‌تر محصولات خود هستند. در این بین اسانس های خوراکی که از میوه های مختلف تولید می شوند، مصرف بیشتری دارند. آیا می دانید به طور عمده اسانس ها را در چند گروه از نظر نوع مصرف طبقه‌ بندی می کنند؟

 

طبقه بندی انواع اسانس ها

در ترکیب انواع مختلف محصولات از خوراکی گرفته تا غیر خوراکی، از اسانس های مجاز گیاهی و میوه‌ای استفاده می شود. اما به طور کلی اسانس های تولید شده را می توان در سه گروه زیر طبقه بندی نمود:

  1. اسانس های قابل استفاده در صنایع آرایشی و بهداشتی
  2. اسانس های قابل استفاده در صنایع غذایی و آشامیدنی ها
  3. اسانس های قابل استفاده در صنایع دارویی

 

این سه گروه کلی از به‌کارگیری انواع اسانس ها می باشد. اسانس خوراکی میوه‌ای در گروه دوم یعنی صنایع غذایی و تولید انواع آشامیدنی ها بکار برده می شود.

اسانس خوراکی

اسانس های میوه ای بسیار متنوع هستند. تاکنون شاید حدود ۷۰ نوع آن به بازار ارائه شده است. اسانس هایی مانند: اسانس سیب، پرتقال، زغال‌اخته، لیمو و انواع میوه های دیگر که به راحتی بتوان از آنها اسانس هایی معطر و خوشبو تولید نمود.

 

اسانس های گیاهی نیز از جمله نمونه های پرفروش موجود در بازار هستند. علاوه بر صنایع غذایی از این محصول، در صنعت داروسازی نیز استفاده می شود.

 

خرید اسانس میوه ای یا شیمیایی

همانطور که متوجه شدید اسانس های میوه‌ای خوراکی کاربردهای بسیار فراوانی در صنایع دارند. به علت تولید آنها در داخل و وجود نمونه های خارجی در بازار، تهیه آنها بسیار آسان است. اما برخی از تولید کنندگان، اسانس های تولید شده از مواد شیمیایی را به علت قیمت ارزان‌تر، جایگزین اسانس های میوه ای در تولیدات خود می کنند.
این نشان دهنده عدم توجه به هشدارهای وزارت بهداشت در مورد علائم سرطان و عدم استفاده از مواد شیمیایی در تولیدات می باشد. پس در بازار به هر فروشنده‌ای نمی توان اعتماد کرد. بهترین راه جهت خرید انواع اسانس خوراکی با طعم های مختلف میوه تنها مراجعه به نمایندگی ها و فروشگاه های مجاز می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما