لیست قیمت اسانس گل رز باکیفیت بالا

اسانس گل رز باکیفیت بالا از با ارزش‌ترین فرآورده های گل محمدی به شمار می رود. لیست قیمت گلاب دو آتیشه قدح گل رز باکیفیت بالا از طریق شرکت های تولید کننده آن و سایت های آنلاین منتشر می گردد. گل رز از انواع گونه های گل سرخ است. در حال حاضر حدود ۱۵۰ گونه گل سرخ در طبیعت وجود دارد که گل رز از انواع آن ها به شمار می رود.

 

گل رز گیاهی است که در نیمکره شمالی کره زمین رشد و پرورش می یابد. ایران یکی از کشور هایی است که به خوبی این نوع گل را پرورش می دهد. همچنین از فرآورده های مختلف آن استفاده می کند. کشور هایی که برای مصارف صنعتی گل رز را پرورش می دهند، بلغارستان، ترکیه و فرانسه هستند.

 

قیمت اسانس گل رز

همه چیز درباره اسانس گل رز

اسانسی که از گل رز تهیه می شود، طرفداران و خریداران بسیاری دارد. امروزه تولید آن بسیار انجام می گیرد. ایران یکی از کشور هایی است که از گل رز، فرآورده هایی مانند اسانس و گلاب بسیار تهیه می کند. گلاب پاش فیروزه کوبی ها به دلیل همراه بودن با روغن های فرار، باید در بسته بندی قرار گیرند تا از نفوذ هوا در امان باشند.

 

امروزه اسانس علاوه بر تولید محصولات غذایی در عطر‌سازی، تولید محصولات بهداشتی و هر محصول عطر دار استفاده می شود. اسانسی که در ایران از گل رز تهیه می شود، خریداران بسیاری در کشور های اروپایی دارد.

 

 

قیمت اسانس گل رز

کاربرد های اسانس گل رز

گل رز یکی از گل های زیبا و بسیار عطر‌دار به شمار می رود. علاوه بر استفاده از زیبایی این نوع گل، برای تهیه اسانس نیز استفاده می شود.
اما کاربرد هایی که اسانس گل رز دارد به شرح زیر است:

  • کاربرد در داروسازی و پزشکی
  • کاربرد در صنعت
  • کاربرد در صنایع غذایی
  • کاربرد در صنایع آرایشی و بهداشتی
  • کاربرد در صنعت عطر سازی
  • کاربرد در تهیه صابون های معطر
  • کاربرد در تهیه خمیر دندان
  • کاربرد در تهیه آدامس ها
  • کابرد در تهیه فرآورده های خوراکی

 

این تنها تعداد کمی از کاربرد های اسانس گل رز بود که ارائه شد. امروزه این نوع محصول که ایران قدر آن را نمی داند، یک محصول بسیار پر درآمد به شمار می رود.

 

 

قیمت اسانس گل رز

قیمت اسانس گل رز در بازار

قیمت اسانس گل رز و انواع اسانس های دیگر که از گیاهان معطر تولید می شود به عوامل مختلفی بستگی دارد. از جمله می توان به روش تهیه اسانس، نوع روغنی که استفاده می شود، کیفیت گل رز، زمان تهیه اسانس. همگی در قیمت نهایی اسانس گل رز تاثیر دارد.

برای خرید این محصول در بازار به صورت عمده، حتما با مراکز تولید کننده‌ای در ارتباط باشید که بهترین محصول را تولید می کند. همچنین این محصول رابا قیمت های مناسبی عرضه می کند.

شرکت عرضه کننده انواع بهترین اسانس گل رز

شرکت های عرضه کننده‌ای که اسانس گل رز به فروش می رسانند، یا تولید کننده هستند و یا نمایندگی و شرکت پخشمی باشند. اگر از طریق اینترنت بتوانید سایت های عرضه کننده اسانس گل رز را بیابید، حتما با شرکت های تولیدی مختلی آشنا خواهید شد. آنها بهترین نوع اسانس ها را به بازار های داخلی و خارجی عرضه می کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما