قیمت خرید و فروش اسانس ژرانیوم

قیمت فروش گلاب ربیع به فاکتور های مختلفی نظیر حجم خرید مشتریان و همچنین کیفیت محصول بستگی دارد که باید به آن ها توجه کرد.

فروش اسانس ژرانیوم

اسانس ژرانیوم چیست؟

اسانس ژرانیوم یکی از خوشبو ترین انواع اسانس شناخته می شود و البته این اسانس به نام های دیگری همچون شمعدانی عطری و عطر چای نیز معروف است.
امروزه گیاه آن در نقاط مختلف کشور پرورش یافته و زمانی که فرآیند رشد آن تکمیل شود اقدام به برداشت و در نهایت تهیه اسانس ژرانیوم در کارگاه های مخصوص می کنند.

اسانس ژرانیوم به گلاب ربیع با پودر طلا دارویی نیز معروف است زیرا یکی از مهم ترین کاربرد های آن ها در مراکز رایحه درمانی و یا همان آروماتراپی می باشد.
رایحه آن باعث ایجاد یک آرامش درونی خاصی در ذهن ها شده و تاثیر شگفت انگیزی بر بدن خواهد داشت.
از این اسانس برای تولید انواع دارو های گیاهی نیز استفاده شده و در طب سنتی نیز خواص و فواید بسیار زیادی برای آن ذکر شده است.

فروش اسانس ژرانیوم

قطب تولید اسانس ژرانیوم در ایران

گیاه ژرانیوم یک گیاه بسیار کند رشد است و این گیاه بیشتر در استان های جنوبی کشور و به خصوص استان فارس کشت می شود.
رشد و پرورش آن نیازمند یک شرایط آب و هوایی خاص و ایده آل است که این شرایط را تنها می توان در شهرستان ممسنی استان فارس یافت.
هر ساله بیش از ۱۰۰ هزار تن از گیاه ژرانیوم در این منطقه برداشت شده و برای تولید اسانس به شهر های مختلف تولید می شود.

حجم قابل توجهی از گیاه دارویی ژرانیوم برداشت شده در شهرستان ممسنی استان فارس همواره به شهر کاشان برای اسانس گیری ارسال می شود.
در کاشان شرکت های تولید کننده دارو های گیاهی فرآیند های اسانس گیری از این گیاه را به روش های سنتی انجام داده و از اسانس به دست آمده برای تولید انواع دارو های گیاهی و حتی پماد استفاده می کنند.

فروش اسانس ژرانیوم

قیمت فروش اسانس ژرانیوم

در حال حاضر اسانس ژرانیوم نیز همانند دیگر انواع اسانس در انواع طبیعی و صنعتی تولید می شود و هر کدام نیز در بازار مشتریان و متقاضیان خاص خود را دارند.
از نظر قیمت و شرایط فروش همواره این دو نوع اسانس با یکدیگر تفاوت دارند و نمونه های طبیعی از قیمت بالاتری برخوردار هستند.
البته اسانس ژرانیوم طبیعی و ارگانیک نسبت به اسانس های صنعتی از خواص درمانی بسیار عالی و رایحه بسیار پایدار و ماندگاری نیز برخوردار می باشند.

قیمت خرید اسانس ژرانیوم طبیعی به میزان سفارشات مشتریان نیز بستگی خواهد داشت و طبیعتا هر چقدر حجم سفارش بیشتر باشد، قیمت ها شامل تخفیفاتی بیشتری می شوند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما