قیمت خرید اسانس زعفران مایع و پودری

بهترین نوع اسانس های مایع و پودری گیاه زعفران و سایر اسانس های گیاهی با چه قیمت در بازار عرضه می شود؟
اسانس های گیاهی به ویژه در سالهای اخیر رواج زیادی پیدا کرده است و این به سبب خواص درمانی آنها در کنار بوی مخصوص این گلاب دو آتیشه قدح هاست. خواص درماتی و نیز تاثیراتی که اسانس های گیاهی بر روح و روان انسان می گذارند باعث شده تا به طور وسیعی در صنایع مختلف از جمله داروسازی ها، تولید لوازم آرایشی بهداشتی و نیز سالن های آروماتراپی مورد استفاده قرار گیرد.

اسانس زعفران
زعفران بی شک یکی از محبوب ترین گیاهان در بین مردم دنیا و به ویژه ایران است این طعم دهنده گران قیمت ویژگی های درمانی ذاتی زیادی در خود دارد که علاوه بر وظیفه ی طعم دهنده بودن، استفاده از آن را افزایش داده است. گستره ی کاربرد زعفران صنعت اسانس زعفران را رونق بخشیده به طوریکه انواع گلاب پاش فیروزه کوبی زعفران مایع و نیز اسانس یا طعم دهنده پودری زعفران در کشور تولید و یا با برندهای مطرح وارد کشور می شود.

 

کاربرد اسانس زعفران
اسانس های زعفران چه در نوع پودری و چه مایع در دو نوع اسانس خوراکی و اسانس غیرخوراکی تولید می شود که هر کدام در بخشی از صنایع مورد استفاده قرار می گیرد. صنایع غذایی، لبنی، کیک و کلوچه مشتری اسانس ها خوراکی زعفران و یا طعم دهنده هستند، این در حالی است که صنایع دارویی و بهداشتی و آرایشی و حتی صنایعی مثل فرش از نوع غیرخوراکی که قیمت به مراتب پایین تری دارند بهره می گیرند.

اسانس مایع

قیمت انواع اسانس زعفران تابع چند فاکتور مهم است، اول کیفیت آن که بستگی به بو، طعم و رنگ آن و نیز برند آن قابل تعیین است. دوم پودری یا مایع بودن و سوم خوراکی و یا غیر خوراکی بودن آن

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما