قیمت اسانس گل سرخ ارزان در بازار

ارائه ی آخرین قیمت اسانس گل سرخ ارزان در بازار در این سایت بر ای خریدی آسان تر و فکر شده امکان پذیر شده است .

قیمت اسانس گل سرخ

توضیحاتی در باره ی قیمت اسانس گل سرخ

این اسانس در جهان نیز جزء پر طرفدار ترین به حساب می آید و اغلب بازار تقاضا برای تهیه ی این اسانس بسیار زیاد است .

قیمت هر لیتر از اسانس گل سرخ در بازار جهانی رقمی تقریبا ۱۰ هزار دلار معادل ۴۰ تا ۵۰ میلیون بر آورد شده است که این قیمت با توجه به خلوص و عطر آن تغییر می کند .

البته بالا رفتن قیمت ها ، نوسان ها ی ارز در بازار و میزان تقاضا نیز از جمله مواردی است بر روی قیمت ها تاثیر مستقیم دارند .

قیمت اسانس گل سرخ

انواع اسانس های گیاهی در کشور مان ایران

اسانس همان ترکیب های معطری می باشد که از اندام های گوناگون گیاه گرفته شده است و بوی تند و قوی دارند . هر گیاهی بسته به مدل آن میزان زیادی برای تهیه ی این اسانس باید استفاده شود تا یک لیتر اسانس تولید کند و با توجه به این معیار می توان قیمت تقریبی هر اسانس را معلوم کرد و به ارزش آن پی برد .

برای مثال برای یک لیتر اسانس گل سرخ ۳ تن گل لازم است .
برای مشاوره و تهیه ی انواع اسانس ما را همراهی کنید . . .

اسانس رز : رز ، محمدی یا گل سرخ گونه های متعددی دارند و تعداد آن ها به ۱۵۰ هم می رسد ، گل رز خودرو و بومی در نواحی شمالی کره زمین در دسترس است.

و تا الان گزارشی مبنی بر رویش گل رز در قسمت جنوبی دریافت نکرده ایم . این گیاه در کشور مان ایران خیلی خوب رشد کرده و در بیشتر مناطق دیگر خاورمیانه و حتی اروپا و روسیه بسیار زیاد یافت می شود .

قیمت اسانس گل سرخ

تولید کننده های اسانس گل سرخ ارزان قیمت

بیشترین تولید گل زر برای کاربرد های صنعتی در کشور های ترکیه ، فرانسه و بلغارستان صورت می گیرد و در سه گروه ، رز های خودرو ، رزهای باغی و رز های جدید دسته بندی شده اند و پرورش دهنده های متفاوتی انواع گوناگون این رز ها را پرورش می دهند.
که تعداد آن ها به بیست هزار هم خواهد رسید و هر سال مدل های جدیدی به بازار پیشنهاد می دهند .

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما