فروش ویژه اسانس گلاب درجه یک

آیا می دانستید اسانس گلاب نیز با درجات کیفی مختلف تولید می شود؟ در بازار ایران انواع مختلف این اسانس پرطرفدار و پرمصرف با قیمت های متفاوتی به فروش می رسند اما نوع درجه یک آن دارای ترکیب ویژه و ممتازی است که معمولاً جهت مصارف خاص و سفارشی تولید می شود.
در ایران انواع اسانس گیاهی با درجات خلوص مختلف تولید و به بازار عرضه می شوند اما تنها یک نوع آن یعنی اسانس گلاب (اسانس گل محمدی) شهرت جهانی دارد و تولیدکنندگان بسیاری به دنبال خرید آن هستند.
به جرات می توان گفت ایران اولین و بزرگترین تولیدکننده اسانس گلاب مرغوب و درجه یک در دنیا است که بهترین نمونه آن را به کشورهای مختلف جهان صادر می کند.
اسانس های گیاهی مانند اسانس نعنا، بابونه، نسترن و … اغلب مصرف خوراکی دارند یا به عنوان طعم دهنده مورد استفاده قرار می گیرند اما اسانس گلاب اغلب در صنایع تولیدی مانند صنعت تولید عطر و ادکلن یا لوازم آرایشی بکار می رود زیرا عطر و بوی آن خاص و بی نظر است و همین امر آن را به گران ترین اسانس گیاهی در دنیا تبدیل کرده است.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

اسانس گلاب درجه یک

همانگونه که ذکر شد اسانس گلاب نیز با درجات کیفی مختلف تولید می شود، به عنوان مثال اسانس گلاب تولید شده به روش سنتی و با گلهای ارگانیک و تازه به مراتب خالص تر و غلیظ تر از اسانس به دست آمده در روش صنعتی است. برای تولید اسانس گلاب بعد از تولید گلاب درجه یک مجدداً آن را با درصد مشخصی از گل محمدی ترکیب می کنند تا یک نوع گلاب دیگر به نام دو آتشه به دست آید.
بعد از تولید گلاب دو آتشه مجدداً این نوع گلاب را با چند کیلو گل محمدی تازه و ناب مخروط و به مدت ۶ ساعت آن را می جوشانند تا در نهایت عصاره ای بسیار غلیظ و خوش عطر از این ترکیب به دست می آید که آن را اسانس گلاب یا گل محمدی درجه یک می نامند.
قیمت اسانس گلاب درجه یک که اغلب جهت صادرات به کشورهای اروپایی و تولید کننده بهترین لوازم آرایشی و بهداشتی صادر می شود به مراتب گران تر و بالاتر از نمونه های معمولی آن است.

اسانس گلاب

فروش ویژه اسانس گلاب

فروش اسانس گلاب به صورت تخصصی و تنها توسط نمایندگان یا شرکت های تولید کننده صورت می گیرد، به این معنی که این نوع اسانس به صورت بسیار محدود در بازار عرضه می شود و خرید آن کار آسانی نخواهد بود.
اما کسانی که قصد صادرات یا خرید آن جهت بکارگیری در صنایع تولید را دارند باید به صورت مستقیم با نمایندگان و فروشندگان متخصص مذاکره کنند تا بتوانند نوع ویژه، خاص و خالص اسانس گلاب ایرانی و نه نمونه تقلبی را با قیمت مناسب و درجه اول تهیه و خریداری نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما