فروش انواع طعم دهنده مرغ و گوشت سیمرایز symrise آلمان

فروش ویژه طعم دهنده های صنایع گوشتی و فروش طعم دهنده مرغ و گوشت را از ما با بهترین قیمت  بخواهید. مجموعه چاشنا نماینده ی فروش بخشی از محصولات طعم دهنده سیمرایز symrise در ایران می باشد.با توجه به رشد روز افزون جمعیت و بالا بودن قیمت طعم دهنده های طبیعی ما پیشنهاد ویژه ای جهت فروش طعم دهنده سیمرایز symrise داریم.

امروزه استفاده از عطر و طعم در محصولات مصرفی مختلف رونق یافته است. به دنبال آن با افزایش رشد اقتصادی طبیعتاً بازار به سمت مصرف بیشتر طعم دهنده ها و اسانس ها سوق یافته است.

با پژوهش های علمی و اطلاع رسانی های بیشتر, اکثر مردم آگاهانه تر از طعم دهنده ها و اسانس های مختلف در محصولات و صنایع استفاده می کنند و بدین ترتیب باعث رشد فزاینده ی طعم دهنده ها در بخش عمده ای از صنایع غذایی همچون صنایع گوشت و مرغ شده است.

سیمرایز یک شرکت بزرگ طعم دهنده در جهان است که با علم نوین و فن آوری های به روز فروش طعم دهنده مرغ و گوشت را به مجموعه ی تولیدات و فعالیت های خود اضافه کرده است.

فروش طعم دهنده مرغ و گوشت و فروش طعم دهنده سیمرایز symrise نمونه ای دیگر از عمده فعالیت های مجموعه عطر و طعم چاشنا می باشد.

به منظور وارد شدن در دنیای عطر و طعم سیمرایز و آشنایی با انواع طعم دهنده سیمرایز ادامه مطلب را مطالعه کنید.

از ویژگیهای مهم صنعت عطر و طعم رشد مواد اولیه معطر جدیدی است که در تولید ترکیبات عطر و طعم استفاده می شود.

طعم دهنده چیست؟

به موادی گفته می شود که برای جهت ایجاد طعم (مزه و رایحه) در مواد غذایی مورد استفاده قرار می گیرد. ولی به دلیل غلظت بالا و ماده موثره، میزان مصرف آن ها در مقایسه با انواع چاشنی و ادویه جات کمتر است. این مواد را می توان از مواد طبیعی به روش های فیزیکی، شیمیایی یا آنزیمی از مواد طبیعی استخراج کرد. (طعم دهنده طبیعی ) و یا توسط سنتز شیمیایی تولید کرد ولیکن مشابه آن هم در طبیعت باشد ( طعم دهنده شبه طبیعی ) و یا نمونه مشابهی از آن در طبیعت وجود نداشته باشد.(طعم دهنده مصنوعی )

در بازار ایران این دسته از مواد را به عنوان اسانس یا طعم دهنده می شناسند.

در تعریفی دیگر می توان گفت اسانس یا طعم دهنده به ترکیباتی گفته می شود که دارای بو و طعم خوشایند و مطبوعی هستند.

به طور کلی به دلیل معطر بودن و داشتن طعم های مشخص و مختلف در صنایعی که محصولات معطر و یا دارای طعم خاص تولید می کنند مورد مصرف قرار می گیرند.

طعم دهنده ها به سه دسته زیر تقسیم می شوند:

طعم دهنده طبیعی = Natural Flavouring substances

طعم دهنده شبه طبیعی = Nature-Identical Flavouring substances

طعم دهنده مصنوعی = Artificial substances

انواع طعم دهنده سیمرایز

طعم دهنده طبیعی = Natural Flavouring substances

طعم دهنده های طبیعی فرآورده هایی هستند که از مواد خام گیاهی و با استفاده از روش های استخراج همچون (استخراج با حلال، فشردن و تقطیر) به دست می آیند.

طعم دهنده های طبیعی ترکیبی از مواد فرار و معطر هستند و اغلب توسط موجودات زنده و گیاهان معطر بیوسنتز می شوند .

تولید اسانس های طبیعی بیشتر به وسیله ی تقطیر با آب، بخار آب و یا فشردن که در مورد مرکبات نیز صورت میگیرد انجام می شود.

اسانس و طعم دهنده های طبیعی عمدتا به عنوان منبع طبیعی مهمی برای تولید محصولات طبیعی تجدید شونده بیشتر مورد توجه می باشند.

از لحاظ قیمت طعم دهنده های طبیعی قیمت بالایی دارند.

طعم دهنده شبه طبیعی = Nature -Identical Flavouring substances :

فرآورده هایی می باشند که حاصل ترکیب مواد اولیه ی معطر می باشند و از نظر طعم و بو مشابه اسانس های طبیعی هستند.

طعم دهنده های شبه طبیعی از ترکیب مواد اولیه ی معطر و مولکول های آن به دست می آیند. این نوع از طعم دهنده از نظر عطر و بو کاملا شبیه به اسانس های طبیعی می باشند.

طعم دهنده یا Flavour بیشتر جنبه ی تجاری و صنعتی دارند. این طعم دهنده ها همچون طعم دهنده مرغ و گوشت و طعم دهنده صنایع گوشت و … با انجام روش های شیمیایی خاص تولید می شوند.

طرح فروش طعم دهنده سیمرایز توسط نمایندگی چاشنا

طعم دهنده مصنوعی = Artificial substances :

فرآورده هایی هستند که به شکل تجاری از مواد شیمیایی آلی مشابه اسانس های طبیعی تهیه می شوند.

طعم دهنده های مصنوعی فرآورده هایی هستند که به شکل تجاری و حاصل ترکیب مواد شیمیایی آلی می باشند. دارای عطر و طعمی شبیه به طعم دهنده های طبیعی و اسانس هستند.

بویی شبیه اسانس و طعم دهنده های طبیعی دارند.

دو نمونه از طعم دهنده ها مصنوعی که شناخته شده هستند:

گلوتامات مونو سدیم (MSG)

مونو سدیم گلوتامات یا MSG یک ماده افزودنی غذایی رایج است که برای تشدید و تقویت عطر و طعم غذاهای خوش طعم استفاده می شود.

مثال: اتیل وانیلین ، که مصنوعی است و بوی و مزه هایی مانند وانیلین دارد ، اما وقتی به بستنی ، شیرینی و کالاهای پخته اضافه می شود ، تقریباً سه برابر بیشتر از طعم است.

به طور کلی به دلیل معطر بودن و داشتن طعم های مشخص و مختلف در صنایعی که محصولات معطر و یا دارای طعم خاص تولید می کنند مورد مصرف قرار می گیرند.

کاربرد طعم دهنده ها و طعم دهند مرغ و گوشت

حس چشایی انسان چندان هم پیشرفته نیست. انسان ها فقط قادر هستند طعم های شیرین، شور، ترش و تلخ را احساس کنند. ولی حس بویایی با حساسیت بالایی که دارد تا ۹۰ درصد طعم را تداعی می کند. در حقیقت، طعم عاری از رایحه معنایی ندارد به طور مثال، دی استیل بوی کره تداعی می کند و لیمونین بوی پرتقال می دهد و ….

مشاوره با کارشناسان مجموعه چاشنا در زمینه فروش طعم دهنده مرغ و گوشت و طعم دهنده سیمرایز symrise

کاربرد اسانس و طعم دهنده در صنایع غذایی:

دو علت اصلی استفاده از طعم دهنده ها یکی افزایش مشتری پسندی و حس لذت از فرآورده های غذایی در مصرف کننده می باشد و دوم مخفی کردن طعم نامطبوع برخی محصولات گوشتی در طعم دهنده های صنایع گوشت است مانند طعم دهنده مرغ و گوشت. یا از بین بردن بوی میگو یا ماهی که مطمئنا اکثر مصرف کنندگان آن را نمی پسندند.

استفاده از طعم دهنده ها در صنایع غذایی زیر نیز انجام می شود.

لبنیات

اسنک

غذاهای آماده و  نیمه آماده

سس و چاشنی

کاربرد اسانس و طعم دهنده در داروسازی و پزشکی:

اسانس و طعم دهنده ها علاوه بر صنایع غذایی و آشپزی در فرآورده ها و محصولات دارویی مختلف همچون شربت، پماد, کرم و لوسیون به کار می روند.

عمدتا بیشترین موارد مصرف این مواد به صورت بخور می باشد.

کاربرد طعم دهنده ها در صنعت:

در صنایعی هم چون :

تولید حشره کش

تولید آدامس های معطر

صنعت صابون سازی

تولید خمیر دندان, لوازم آرایشی و بهداشتی

صنایع عطر سازی

فراورده های خوراکی

تفاوت طعم دهنده های طبیعی با مصنوعی

طبق استانداردهای صنایع غذایی طعم های طبیعی از ماده ای طبیعی حاصل می شود. این طعم های طبیعی عمدتا فراورده های جانبی تولید شده به وسیله گیاهان و باکتری ها و یا انجام فرایندهای شیمیایی بر روی مولکول های طبیعی می باشد.

سپس مواد حاصل شده توسط شیمی دانان دست کاری می گردد تا طعم مورد نظر را به دست آوردند.

طعم دهنده های مصنوعی محرک حس چشایی که نتیجه تحقیقات آزمایشگاهی و شیمیایی هستند.

اگر چه طعم دهنده های طبیعی پتانسیل تولید طعم دقیق و اصلی طعم های طبیعی را دارند؛ اما به کارگیری و دست کاری باکتری ها بسیار پرهزینه و زمان بر است و همیشه هم نتیجه ی کار ثابت نیست.

کنترل و انجام مراحل ایجاد طعم که شیمیدان ها در رابطه با ایجاد طعم های مصنوعی انجام می دهند، هزینه کمتری را دارد و اغلب منجر به نتیجه مورد نظر می شود.

به این ترتیب شیمیدان ها به منظور تقویت طعم مورد نظر از تحریک حس بویایی انسان ها استفاده می کنند.

در واقع بخش بیشتر درک و دریافت طعم توسط انسان ، بیشتر از حس چشایی به حس بویایی وابسته است.

تاکنون قیمت طعم دهنده های طبیعی گران تر از طعم دهنده های مصنوعی و شبه طبیعی بوده است. این دو مورد جهت مصارف صنعتی مناسب تر هستند.

جهت اطلاعات بیشتر در مورد فروش طعم دهنده مرغ و گوشت و طعم دهنده سیمرایز symrise با ما در تماس باشید.

 فروش طعم دهنده مرغ و گوشت

از آنجایی که طعم محصولات غذایی نقش مهمی در پذیرش آنها توسط مصرف کننده ایفا می کند . اسانس ها در اکثر صنایع غذایی از جمله محصولات قنادی، نوشیدنی، لبنی، گوشتی و انواع اسنک کاربرد دارند اما به دلیل گرانی و در دسترس نبودن طعم دهنده های طبیعی، در صنعت اغلب از طعم دهنده های مشابه طبیعی و مصنوعی استفاده می گردد.

شرکت های تولید طعم دهنده

کمپانی های کوچک طعم و اسانس با یک دیگر ادغام شده اند. تا بتوانند به قابلیت های تکنیکی موثر تری دست یابند. همچنین کمپانی های شیمیایی نیز وارد بخش تولید عطر و طعم می شوند و بدین ترتیب فرصت های خوبی را برای رشد و تکامل این بخش حاصل می کنند.

صنایع عطر و طعم با چندین شرکت بزرگ، کوچک و منطقه ای بخش بندی شده است که در بازار فعال می باشند. چهار شرکت برتر عطر وطعم ژیودان ، فرمنیخ، IFF و سمیرایز توانسته اند از بین ده شرکت برتر عمده ترین سهم بازار را در دست خود داشته باشند.

با رشد روز افزون علم در طی دوران مختلف و به خصوص افزایش صنایع در قرن گذشته، استفاده از عطرها و طعم دهنده ها به طور فوق العاده ای در صنایع غذایی ، نوشیدنی ها ، محصولات آرایشی و بهداشتی، صنعت داروسازی و محصولات خانگی و بهداشتی شخصی افزایش یافته است. پس از افت کوتاه مدت در سال ۲۰۰۹ که ناشی از بحران اقتصاد جهانی بود ، در سال ۲۰۱۰ بازار دنیای عطر و طعم با بهبود وضع اقتصادی رشد خوبی را ثبت کرد.

فروش طعم دهنده سیمرایز symrise

شرکت آلمانی symrise تولیدکننده ی انواع اسانس های شبه طبیعی و مصنوعی مورد استفاده در صنایع غذایی مختلف، در سال ۱۹۱ تاسیس شده است. شرکت سیمرایز با گسترش تدریجی تا به امروز و با ایجاد امکانات تولید بیشتر در آمریکا و آسیا علاوه بر اروپا، به یک شرکت تولیدکننده ی جهانی مبدل شده است. مجموعه ی عطر و طعم چاشنا به عنوان واردکننده و نماینده فروش طعم دهنده سیمرایز symrise و فروش طعم دهنده مرغ و گوشت نماینده ی رسمی بخشی از محصولات شرکت سیمرایز در ایران آمادگی ارائه ی عمده محصولات این شرکت را جهت به کارگیری در صنایع مختلف غذایی دارد.

شرکت چاشنا همچنین خدمات فروش طعم دهنده مرغ و گوشت و فروش طعم دهنده سیمرایز symrise را به صورت آنلاین فراهم نموده است

طعم دهنده های سیمرایز symrise

Beverage

طعم های مورد استفاده در نوشیدنی ها مثل آبمیوه، نوشابه های انرژی زا و…

Snacks

طعم های مورد استفاده در صنایع اسنک مثل آجیل و پاپ کورن و پفک و چیپس

culinary

طعم های مربوط به صنایع آشپزی مثل غذاهای نیمه آماده، سوپ ، سس و…

Sweet

طعم های مربوط به شیرینی شکلات و..

Dairy

طعم های مربوط به صنایع بر پایه ی شیر

مجموعه چاشنا فروش و توزیع مجموعه ی طعم دهنده های صنایع غذایی و اسنک را برای مشتریان عزیز فراهم نموده است.

جهت اطلاع از قیمت طعم دهنده مرغ وگوشت و همچنین اطلاعات تکمیلی فروش طعم دهنده مرغ و گوشت با مشاوران ما در تماس باشید.

فروش و قیمت طعم دهنده مرغ و گوشت

طعم و مزه ی موجود در گوشت و مرغ  در واقع تركيبی بسيار مهم در كيفيت خوراكي آن است. ویژگی های مطلوب عطر و طعم گوشت در ایجاد طعم‌ هاي مختلف در گوشت مورد تحقيق و بررسی قرار گرفته است كه مشاهده شد اين ویژگی ها در خوش طعمي غذاهاي فرآوری شده و در بازار پسندی  بسيار حائز اهميت بوده است.

طعم دهنده مرغ و گوشت سیمرایز symrise دارای عطر و طعم مطلوبی می باشد. که می توانید این عطر و طعم بسیار مطلوب گوشت و مرغ را در صنایع غذایی همچون سوسیس و کالباس، همبرگر, اسنک, کباب لقمه و … ایجاد کنید.

طرح ویژه فروش طعم دهنده مرغ و گوشت

بخشی از طعم دهنده های صنایع غذایی موجود در مجموعه ناشتا:

Meat chopped       طعم دهنده  گوشت خرد شده

Beaf Boile. طعم دهنده  گوشت گوساله پخته شده

Beaf Roasted         طعم دهنده گوشت تست شده

Beaf Burger                  طعم دهنده گوشت برگری

Chicken Roasted            طعم دهنده  مرغ کبابی

Chicken with Meat     طعم دهنده مرغ و گوشت

Cheese Cheddar (1)         طعم دهنده پنیر چدار

Cheese Cheddar (2)         طعم دهنده پنیر چدار

Cream                                      طعم دهنده خامه

Butter                                          طعم دهنده کره

Yoghurt                                   طعم دهنده ماست

Onion                                          طعم دهنده پیاز

Tomato                          طعم دهنده گوجه فرنگی

Lemon                                      طعم دهنده  لیمو

Sourcram & onion  طعم دهنده پیاز و خامه ترش

BBQ                                      طعم دهنده باربیکیو

Ketchup                                  طعم دهنده کچاپ

به منظور کسب اطلاعات از سایر محصولات و فروش طعم دهنده سیمرایز symrise , قیمت طعم دهنده مرغ و گوشت و فروش طعم دهنده مرغ و گوشت با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما