فروش انواع اسانس های میوه ای و خوراکی

چرا در تولید انواع مواد خوراکی از اسانس های مختلف میوه ای استفاده می کنند؟ در بازار ایران این نوع اسانس ها با برندهای مختلف ایرانی و خارجی به فروش می رسد اما سهم فروش کدامیک بیشتر است؟
اسانس ها از دوران باستان یعنی حدود سه هزار سال پیش برای مصارف مختلفی به وجود آمدند، در آن دوران از اسانس ها اغلب جهت تولید عطر بهره می برند. اسانس هایی به صورت مایع و روغنی که برای انجام مراسم های مختلف در دربار پادشاهان و معابد استفاده می کردند. البته مصرف اسانس های روغنی تنها منوط به مصریان باستان نبود بلکه امپراطوری های بزرگ دیگر مانند چین، ایران و یونان همگی انواع اسانس ها را در شکل های مختلف استفاده می کردند.
امروزه شکل و نوع مصرف اسانس ها کاملاً متفاوت شده و در صنایع مختلفی آنها را بکار می گیرند. اسانس های خوراکی، غیر خوراکی، میوه ای، صنعتی و شیمیایی که به صورت پودر، مایع و روغنی برای تولید انواع مواد مصرفی تولید می شوند.

انواع اسانس خوراکی

اسانس های خوراکی معمولاً از دانه، ساقه، برگ، پیاز و هر قسمت گیاهان که مورد استفاده باشد استخراج می شود و با توجه به نوع کاربردی که در صنایع مختلف دارند می توان آنها را به گروه های زیر طبقه بندی کرد:

  • اسانس های نوشیدنی
  • اسانس های نان و کیک
  • اسانس شکلات و شیرینی جات
  • اسانس لبنیات
  • اسانس تنباکو که خوراکی نیست اما با طعم انواع میوه تولید می شود.

هر کدام از گروه های بالا برای تولید محصولات خاصی به عنوان طعم دهنده توسط شرکت های تولید کننده خریداری و مصرف می شوند، به عنوان مثال اسانس های نوشیدنی در تولید آب میوه، چای، نوشابه، ماءالشعیر و دلستر و انواع نوشیدنی ها مورد استفاده قرار می گیرند که همه آنها نیز خود به زیر مجموعه هایی با طعم های مختلف طبقه بندی می شوند یا اسانس های نان برای پخت انواع نان های صنعتی و شیرینی جات در کارخانه و قنادی ها مورد مصرف قرار می گیرند.

فروش اسانس خوراکی

شرکت های فروشنده انواع اسانس

فروش اسانس خوراکی و میوه ای در ایران با حجم بسیار گسترده ای صورت می گیرد و دلیل آن وجود تعداد کارخانه های تولیدی در صنعت خوراکی و نوشیدنی است. همین امر باعث واردات انبوه این گروه از اسانس ها توسط شرکت ها و مراکز وارداتی بسیاری در این زمینه شده است.
اما همه این بازرگانی ها بهترین نوع اسانس خوراکی و میوه ای با برندهای معتبر را وارد نمی کنند به همین علت درصد اسانس های تقلبی نیز در بازا زیاد است.
به عنوان یک تولید کننده، خریدار عمده یا هر کسی که نیاز روزانه به مصرف انواع اسانس خواهید داشت جهت خرید اسانس خارجی باید با مراکز و واردکنندگان معتبر در تماس باشید تا بهترین برندها را با کمترین قیمت تهیه و خریدارای نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما