فروش اسانس چای سبز

از چای سبز به واسطه خواص بی نظیری که دارد نه تنها به صورت خوراکی بلکه از اسانس آن به عنوان یک طعم دهنده یا ماده اولیه جهت تولید استفاده می کنند. آیا از قیمت فروش عمده آن در بازار اسانس های ایرانی اطلاع دارید؟
اسانس ها یا همان طعم دهنده انواع بسیار مختلفی دارند که بدون شک نمی شود آنها را به صورت جزئی طبقه بندی کرد اما می توان گفت که به دو دسته کلی اسانس های گیاهی و صنعتی طبقه بندی می شوند.
امروزه مصرف انواع اسانس گیاهی که از عصاره گیاهان مختلف به دست می آید رو به افزایش بوده و تقاضا برای خرید نمونه های مختلف آن در بازار طعم دهنده بسیار زیاد است.
چای از جمله محصولات پرمصرف در ایران به شمار می رود که انواع نمونه های ایرانی و خارجی با طعم های مختلف به بازار عرضه می شوند، چند سالی است که پزشکان توصیه اکید به مصرف و جایگزین نمودن چای سبز به جای تمام نمونه ها کردن زیرا معتقدند آنتی اکسیدان های موجود در آن از بروز بسیاری از بیماری ها به ویژه سرطان جلوگیری می کند.
حتماً در بازاز انواع چای با طعم نعناع، لیمو، بهارنارنج، گریپ فروت و … را دیده و خریده اید، در تهیه و تولید آنها از انواع اسانس چای و طعم دهنده میوه استفاده می شود تا تنوع و در نتیجه فروش چای را افزایش دهند.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

اسانس چای سبز

درست است که چای سبز، سیاه و … در ایران مصرف خوراکی دارد اما می دانستید که از اسانس انواع آنها به عنوان ماده اولیه در صنایع مختلف استفاده می کنند؟
حتماً تاکنون لوسیون، تونر یا صابون هایی را با عصاره چای سبز خریده اید که فروشندگان تاکید بر مفید بودن آنها برای پوست شما داشته اند، در تولید تمام این لوازم های آرایشی و بهداشتی از عصاره و اسانس چای سبز استفاده می شود.
بستنی، نوشیدنی، انواع آب میوه و حتی شکلات و بیسکویت هایی تولید می شوند که برای طعم دارد کردن آنها اسانس چای سبز را به واسطه انواع ویتامین هایی که دارد به کار می برند. بنابراین باید گفت که اسانس چای سبز با برندهای مختلف ایرانی و خارجی یکی از گزینه های مناسب و پرفروش به عنوان طعم دهنده خواهد بود.

اسانس چای

فروش انواع اسانس چای

نه تنها در بازار تولیدی ایران که در تمام نقاط مختلف دنیا انواع اسانس چای از محبوبیت ویژه ای برخوردارد است، شاید یک دلیل عمده آن کشت نامحدود و ارزان این گیاه در کشورهایی مانند هند یا اندونزی می باشد که باعث تولید انواع اسانس آن شده است.
خرید و فروش اسانس چای در بازار ایران اغلب توسط نمایندگی ها و شرکت های واردکننده صورت می گیرد که بیشترین خریداران آنها نیز شرکت های تولید مواد غذایی یا تولید کنندگان لوازم آرایش را شامل می شوند. شرکت هایی که در حجم ها و تناژهای بسیار بالا انواع اسانس از جمله اسانس چای سبز را سفارش و خریداری می کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما