فروش اسانس مایع و پودری پنیر چدار

فرآورده‌‌ های حجیم‌شده سیب‌زمینی, چیپس, اسنک , پفک و پاپ کورن از محصولات مورد علاقه ی همه ی اقشار است. بنابراین صنایع غذایی با طعم دهنده های مختلف و با عطر وطعم جذاب این استقبال را دو چندان کرده اند. محصولات مذکور با اسانس پودری پنیر چدار یا طعم دهنده مایع پنیر چدار عطر و طعم خاصی پیدا می کنند که لذت بی نظیری به مصرف کنندگان می دهد.

خرید اسانس پنیر

همه ی آدم ها از کودک تا بزرگسال علاقه مند به خوردن چیپس, پفک و انواع اسنک هستند. از آن جا که اکثر افراد برای تجربه کردن یک مزه خوب و هیجان‌انگیز از این محصولات استفاده می کنند پس بهترین پیشنهاد استفاده از طعم دهنده ی مایع پنیر چدار می باشد. اسانس پودری پنیر چدار با طعمی تند و تیزتر و شورتر از سایر طعم ها طعمی هیجان انگیز و بی نظیر را به مصرف کنندگان القا می کند. طعمی جدید و خواستنی که هرکسی تمایل به امتحان طعم ان دارد. اسنک‌ پاپ کرن, چیپس، پفک و سایر فرآورده‌های ذرتی حجیم‌شده موارد مورد انتخاب اسانس پودری پنیر چدار هستند.

مجموعه عطر و طعم چاشنا شرایط خرید اسانس پنیر را برای صنایع غذایی فراهم آورده است.

تنوع در مزه خوش طعم و هیجان‌انگیز در این محصول با پنیر چدار و خامه طعم‌‌دار شده است و عطر و طعم خاصی دارد.

پنیر چیست؟

پنیر یکی از فرآورده های غذایی است که حاصل شیر بریده شده یا ترش شده دام ها می باشد. معمولاً در تهیه ی پنیر از شیر گاو بهره می برند؛ در برخی مناطق گاهی از شیر بز، شیر گوسفند یا گاومیش هم استفاده می کنند. عمدتا پنیر در مناطق و سایر کشور ها به روش های متفاوتی تهیه می شود و هرکدام نام های جداگانه ای مختص به خود دارند.

رنگ طبیعی و اصلی  پنیر از رنگ سفید تا زرد متغیر می باشد. حتی به برخی از انواع پنیر ادویه نیز اضافه می شود که دلیل آن ایجاد تنوع در محصولات و تولید انواع پنیر است.

ظاهر و طعم پنیر های مختلف بستگی به نوع باکتری های به کار رفته، میزان چربی، تفاوت در مدت زمان، و روش عمل آوردن پنیر بستگی دارد. یکی دیگر از عوامل مؤثر رژیم غذایی حیوانی است که شیر آن دام مورد استفاده قرار می گیرد و همچنین در برخی موارد به نوع ادویه جاتی که به پنیر اضافه می شود می توان اشاره کرد.

پنیر چدار چیست؟

پنیر چدار‏ نوعی از پنیر انگلیسی است که به حالتی سفت، صاف و زرد یا نارنجی رنگ است که از شیر تازه گاو تهیه می شود. پنیر چدار محبوبترین و انتخاب اول پادشاهی متحده بوده است. این پنیر برای نخستین بار در دهکده ای به نام چدار واقع در سامرست کشور انگلستان تولید شد و بدین ترتیب نام خود را از همان دهکده گرفت.

موارد مصرف پنیر چدار:

پنیر چدار یک طعم دهنده ی بسیار خوش طعم برای غذاهای فرنگی است.

این پنیر هم به صورت ورقه ای و هم به صورت رنده شده مصرف می گردد. امروزه پنیرهای چدار، درآمریکا, استرالیا, ایرلند، کانادا و زلاند نو نیز تهیه می شوند. کیفیت این پنیر ها وابسته به مناطق مختلفی است که پنیر در آنجا تهیه می شود، و بنابراین تفاوت های بسیاری با هم دارند.

پنیر چدار همواره مشهورترین و معروفترین پنیر در انگلستان به شمار می رود. روش تهیه ی این پنیر بدین صورت است که، در شیر ترش شده تکه های جامدی وجود دارد که آن ها را به قطعات کوچک تر برش داده تا آب های داخل پنیر خارج شود و پنیرها روی یکدیگر انباشته گردند.

تولید پنیرهای چداری امروزی، با تولید پنیرهای چدار قدیمی بسیار متفاوت است.

ویژگی های اسانس پودری پنیر چدار :

طعمی لذیذ و فراموش نشدنی

در بسته بندی های عالی

قیمت مناسب

زمان نگهداری طولانی

به صرفه و اقتصادی

طعم دهنده ی پنیر چدار یکی از طعم های جذاب و خوشمزه طعم دهنده های خوراکی است. شما می توانید با به کارگیری طعم دهنده پودری پنیر چدار یک طعم رویایی و جادویی به فراورده هایتان ببخشید. با اضافه کردن طعم دهنده مایع پنیر چدار به صنایع گوشتی می توانید طعم و مزه بی نظیری به آن ها ببخشید. همچنین اسانس پودری پنیر چدار به صورت چاشنی خوشمزگی خوراکی هایی همچون پاپ کورن و چیپس و….. را دو چندان می کند.

تهیه اسنک و پفک با خرید اسانس پنیر

با هدف ایجاد تنوع در طعم دهنده ها و شکل محصولات غذایی بازار و افزایش مشتری های بیشتر،  رونق تولید محصولاتی صنایع چیپس و پفک و صنایع گوشتی با طعم ها و شکل های مختلف هر روز رو به افزایش است.

تقریبا مواد اولیه ی صنایع اسنک و چیپس و پفک موجود در بازار، مشابه یکدیگر است. آرد ذرت و پودر سیب زمینی، پایه ی اولیه ی تولید انواع اسنک و پفک می باشد. با اضافه کردن طعم دهنده مایع پنیر یا طعم دهنده پودری پنیر رنگی به عنوان پوشش این گونه محصولات خوراکی محصول به دست می اید.

تفاوت طعم اسنک و پفک های موجود در بازار بستگی به نوع و میزان ادویه ها، رنگ ها و اسانس یا طعم دهنده های مختلف دارد. هرچند این موضوع نمی تواند موجب برتری بعضی اسنک ها به انواع دیگر آن شود. امروزه اکثر کارخانه ها و تولیدکنندگان برای تولید و تنوع در طعم اسنک های خود، از طعم دهنده ی پودری پنیر چدار و یا طعم دهنده مایع پنیر چدار استفاده می کنند. آن ها با ایجاد تنوع در طعم نهایی محصول، می توانند نظر مشتری های خود را با سلیقه های متفاوت جلب کنند.

قیمت اسانس مایع پنیر

شما مشتریان عزیز می توانید به منظور دریافت اطلاعات تکمیلی در رابطه با قیمت، نوع ارسال و میزان خرید اسانس مایع پنیر و  … با همکاران ما در سایت تماس حاصل فرمایید. شما می توانید پس از دریافت اطلاعات کاملتر و لازم در مورد طعم دهنده مایع پنیر چدار سفارشات خود را انجام دهید.

قیمت طعم دهنده مایع پنیر چدار

قیمت اسانس مایع پنیر چدار

قیمت اسانس پودری

سفارش طعم دهنده مایع پنیر چدار

پنیر یکی از مواد غذایی موجود در هرم غذایی انسان ها و جز لبنیات می باشد. پنیر سرشار از کلیسم، فسفر و سایر ویتامین های مفید بدن است که می تواند موجب سلامتی بیشتر استخوان ها و دندان ها گردد. پنیر ها یکی دیگر از مواد غذایی هستند که در طعم های مختلف و شکل های مختلف به بازار عرضه می شوند. از هر نمونه از پنیر ها طعم دهنده های مختلف و لذیذی را می توان به دست آورد. یکی از این طعم دهنده های پنیری معروف و خوش طعم طعم دهنده پنیر چدار است. این طعم دهنده به صورت اسانس مایع پنیر چدار و اسانس پودری پنیر چدار توسط شرکت سیمرایز تولید و عرضه می شود.

مجموعه عطر و طعم چاشنا مفتخر است که نماینده فروش بخش عمده ای از محصولات سیمرایز می باشد. فروش ما به صورت عمده و جزئی و حتی به صورت آنلاین انجام می گردد.

فروش اینترنتی طعم دهنده مایع پنیر چدار نیز جهت رفاه حال مشتریان انجام می شود. و شما جهت سفارش و دریافت سمپل کافی است با مشاوران و کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

فروش آنلاین اسانس پودری پنیر چدار

فروشگاه و سایت اینترنتی مجموعه ی عطر و طعم چاشنا در پی رفاه حال مشتریان اقدام به فروش آنلاین نموده است. عرضه ی مستقیم طعم دهنده های بی نظیر سیمرایز را به صورت نقدی و آنلاین می توانید از ما بخواهید. مجموعه ی چاشنا توانسته با سال ها تجربه و سابقه ی بالا در زمینه ی فروش و خرید اسانس مایع پنیر چدار و اسانس پودری پنیر چدار را با قیمتی مناسب و در بسته بندی های مناسب به هموطنان عزیز ارائه نماید.

تجربه ی جذاب طعم دهنده پنیر چدار

انواع طعم دهنده ی پنیر چدار همچون طعم دهنده مایع پنیر چدار یا اسانس پودری پنیر چدار که به واسطه ی پنیر چدار تولید شده است قابل عرضه به صورت عمده و جزیی به بازار می باشد. این طعم دهنده ها بسیار محبوب و خوش طعم هستند. با اضافه کردن طعم دهنده ی پنیر چدار به محصولات خود می توانید خوشمزگی آن را چندبرابر کنید و شاهد افزایش فروش آن ها شوید. صنایع غذایی همچون پاپ کورن, اسنک, چیپس و…. با طعم پنیر چدار می تواند یکی از انتخاب های ثابت طرفداران این محصولات شود.

علاوه بر این از طعم دهنده مایع پنیر چدار می توان در صنایع گوشت, تولید پنیر پیتزا, تولید انواع سس و انواع غذاهای آماده و نیمه آماده استفاده کرد.

کافی است یک بار تجربه کنید.

جهت مشاوره های بیشتر در این زمینه مشاوران ما به صورت آنلاین جهت خدمت رسانی به مشتریان عزیز در دسترس هستند.

خرید اسانس پنیر وانواع طعم دهنده ها

یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین طعم دهنده های شرکت سیمرایز که می توان به آن اشاره کرد طعم دهنده پودری پنیر چدار در صنایع اسنک و طعم دهنده مایع پنیر چدار در صنایع غذایی ( صنایع گوشت, تولید پنیر پیتزا, تولید انواع سس و انواع غذاهای آماده و نیمه آماده ) می باشد. پودر طعم دهنده پنیر چدار و سایر پنیر ها در این محصولات می تواند علاوه ایجاد طعمی فراموش نشدنی, باعث ایجاد پوششی خوش رنگ بر روی فرآورده های غذایی مذکور شود. این می تواند یکی از شاخصه های ویژه و مهم این نوع طعم دهنده ها باشد.

امروزه طعم دهنده های پنیری یکی از نمونه های پرفروش و مشتری پسند در صنایع اسنک شده است که در برندهای مختلف به بازار عرضه شده است.

خرید طعم دهنده سیمرایز

طعم دهنده ها به موادی می گویند که باعث ایجاد طعم و بوی خاص بر مواد غذايي می شود.

یکی دیگر از روش های افزایش بازار پسندی محصولات خوراکی ایجاد تنوع بیش تر در خواص حسی بشر می باشد.

جهت خرید سایر طعم دهنده های کمپانی بزرگ سیمرایز کافی است با شماره های اعلام شده در واحد فروش مجموعه چاشنا تماس حاصل فرمایید. مشاوران ما با بررسی شرایط و نوع و میزان محصول مورد نظر شما اقدام به ارسال سمپل می کنند. علاوه بر این کارشناسان ما شما را با سایر طعم دهنده ها و اسانس های مرتبط آشنا می سازند.

بخش دیگری از طعم دهنده های مرتبط شرکت سیمرایز

طعم دهنده  گوشت خرد شده       Meat chopped

Beaf Boile  طعم دهنده  گوشت گوساله پخته شده

Beaf Roasted         طعم دهنده گوشت تست شده

Beaf Burger                  طعم دهنده گوشت برگری

Chicken Roasted            طعم دهنده  مرغ کبابی

Chicken with Meat     طعم دهنده مرغ و گوشت

Cheese Cheddar (1)         طعم دهنده پنیر چدار

Cheese Cheddar (2)         طعم دهنده پنیر چدار

Cream                                      طعم دهنده خامه

Butter                                          طعم دهنده کره

Yoghurt                                   طعم دهنده ماست

Onion                                          طعم دهنده پیاز

Tomato                          طعم دهنده گوجه فرنگی

Lemon                                      طعم دهنده  لیمو

Sourcram & onion  طعم دهنده پیاز و خامه ترش

BBQ                                      طعم دهنده باربیکیو

Ketchup                                  طعم دهنده کچاپ

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما