فروشگاه تخصصی عرضه اسانس وانیل مایع

اسانس وانیل مایع چیست و بیشترین کاربرد آن در چه صنایعی است؟ امروزه بسیاری از صنایع مشتری اسانس وانیل به صورت پودری و مایع هستند. شرکت های وارد کننده و تولیدکننده مرجع مناسبی جهت خرید به شمار می آیند.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

لازم است مشتریانی که برای اولین بار از یک اسانس استفاده می کنند ابتدا با دریافت سمپل کیفیت و اثربخشی اسانس وانیل را روی محصول خود تست نمایند. برندهای مختلف اسانس هایی را به بازار عرضه کرده اند که علاوه بر تفاوت در قیمت، در کیفیت و میزان دوز مصرف نیز متفاوت هستند.

صنایع هدف در فروش اسانس وانیل مایع

اسانس وانیل در دو فرم فیزیکی پودری و مایع به بازار عرضه می شود. اسانس وانیل عمدتاً در دسته اسانس های بر پایه طبیعی قرار می گیرند. معمولاً این اسانس در بسته بندی های ۲۵ کیلویی موجود می باشد. اسانس وانیل در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد که مهمترین صنایع عبارتند از:

صنایع لبنی
صنایع تولید کیک و کلوچه
صنایع تولید شیرینی و شکلات
صنایع تولید کننده نوشیدنی و کمپوت
دوز مصرف اسانس بسته به نوع محصول متفاوت است ممکن است از یک دهم تا یک درصد را شامل شودصنعت تولید مواد غذایی و به ویژه کیک، کلوچه، بستنی و آب میوه ها بزرگترین مصرف کنندگان اسانس وانیل به شمار می روند اما به طور کلی برای پخت غذاهای زیر در خانه نیز می توانید از اسانس خوش طعم و عطر وانیل استفاده کنید:

  • پخت انواع دسر و پودینگ
  • انواع کیک و شیرینی خانگی
  • غذاهایی مانند خوراک میگو یا سس ماکارونی
  • بستنی و فالوده خانگی

در ایران شرکت های بسیاری در زمینه واردات انواع اسانس مایع و پودری وانیل فعالیت دارند که خوشبختانه از طریق نمایندگی و فروشگاه های تخصصی آنلاین نیز می توانید بهترین نوع وارداتی آن را نیز تهیه نمایید. نکته مهم دیگر اینکه تولید کنندگان ایرانی نیز یکی از مرغوب ترین انواع اسانس وانیل برای مصارف صنایع غذایی تهیه و تولید می کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما