فروشنده های اسانس گل محمدی به صورت عمده

همان گونه که می دانید بهترین فروشنده های اسانس گل محمدی در ایران هستند که به صورت عمده ای از آن نیز به کشور های اروپایی فرستاده می شود.

فروشنده های اسانس گل محمدی

فروشنده بهترین اسانس گل محمدی ایران

آیا می دانستید بهترین اسانس گل محمدی در کدام شهر تهیه می شود؟ آیا فروشنده ی انواع اسانس های گیاهی را می شناسید ؟
از قیمت روزانه ی بازار اطلاع دارید؟یا این که از کجا می توانید آن ها را استعلام کنند؟

پرورش گل محمدی برای تولید انواع گلاب و اسانس در کشور است .هر ساله حجم زیادی از اراضی کشاورزی در شهر های گوناگون به پرورش گل محمدی اختصاص می یابد .
به طوری که طبق آخرین اطلاعات با تولید حدود سی هزار تن از این محصول در سال رتبه ی اول جهانی را در این حوزه به خود اختصاص داده است .

فروشنده های اسانس گل محمدی

تولید کننده بهترین اسانس های گل محمدی

کمپانی ها و تولید کننده ها هر ساله حجم مشخصی از گل های تهیه شده را به تولید این محصول اختصاص می دهند چون که قیمت هر لیتر آن در بازار جهانی به بیش از بیست میلیون تومان هم می رسد .

ولی هر تولید کننده ای توانایی تهیه ی این اسانس را ندارد چون برای این کار احتیاج به خرید چندین کیلو گل محمدی است که از عهده بسیاری از تولید کننده ها به خصوص افرادی که به شیوه ی سنتی مشغول درست کردن گلاب هستند .

فروشنده های اسانس گل محمدی

کیفیت اسانس های گل محمدی ایران

اسانس گل محمدی همانند مدل های دیگر از دو راه تقطیر با آب و تقطیر با بخار درست می شود ولی این نوع اسانس با بقیه ی نمونه ها خیلی فرق دارد چون از این اسانس بیشتر برای درست کردن عطر و ادکلن استفاده می شود و به همین خاطر قیمت آن نسبت اسانس های دیگر در جهان خیلی گران است.

ایران از جمله عظیم ترین تولید کننده ی اسانس در جهان به حساب می آید که هر سال بیشترین مقدار را به کشور های جهان برای استفاده در صنایع گوناگون فرستاده می شود .

فروشنده های اسانس گل محمدی

فروشنده ی اسانس گل محمدی صادراتی بیشتر خود کمپانی ها هستند ولی در شهر هایی مثل کاشان که حجم تولید و تولید کنندگان بسیار است . فروش این اسانس با نمایندگان و واسطه های بازار انجام می شود که اکثرا بهترین قیمت از طرف نمایندگان ارائه می شود .

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما