فروشنده بهترین اسانس گل محمدی ایران

آیا می دانید بهترین اسانس گل محمدی ایران در کدام شهر تهیه و تولید می شود؟ آیا فروشنده و خریدارا انواع اسانس های گیاهی و طعم دهنده از قیمت روزانه بازار اطلاع دارند یا اینکه از کجا می توانند آنها را استعلام کنند؟
پرورش گل محمدی به معنی تولید انواع گلاب و اسانس گل محمدی در ایران است. هر ساله حجم بیشتری از اراضی کشاورزی در شهرهای مختلف به کشت و پرورش گل محمدی اختصاص می یابد به گونه ای که طبق آخرین آمارها ایران با تولید حدود ۳۰ هزار تن گل محمدی در سال رتبه اول جهانی را در این زمینه به خود اختصاص داده است.
شرکت ها و تولید کنندگان بسیاری هر ساله حجم معینی از گل های خریداری شده را به تولید اسانس اختصاص می دهند چرا که قیمت هر لیتر اسانس گل محمدی در بازار جهانی به بیش از بیست میلیون تومان نیز می رسد.
اما هر تولید کننده ای توانایی تهیه اسانس را ندارد زیرا برای اینکار نیاز به خرید چند صد کیلو گل محمدی است که از عهده بسیاری از تولید کنندگان به ویژه کسانی که به شیوی سنتی مشغول تولید گلاب هستند.

کیفیت اسانس گل محمدی ایران

اسانس گل محمدی نیز مانند گونه های دیگر گیاهی از دو روش تقطیر با آب و تقطیر با بخار به دست می آید اما این نوع اسانس با نمونه های دیگر بسیار متفاوت است زیرا از این اسانس اغلب برای تولید عطر و ادکلن استفاده می شود و به همین علت قیمت آن نسبت هر اسانس دیگری در دنیا گران تر است.
ایران از جمله بزرگترین تولید کننده اسانس گل محمدی در دنیا به شمار می رود که هر ساله بیشترین میزان را به کشورهای مختلف دنیا برا بکارگیری در صنایع مختلف صادر می کند.
در شهرهای مختلفی مانند کرمان و کاشان یا میمند و مشهد انواع اسانس گل محمدی با درجات و خلوص مختلف تولید می شود اما غلیظ ترین نوع آن در شرکت گلاب زهرا و اقع در استان کرمان به دست می آید.
جایی که برای تولید اسانس از گل های ارگانیک و مرغوب دشت لاله زار و اقع در بردسیر استفاده می کند تاکنون کشورهای بسیاری خواهان خرید اسانس تولیدی این مرکز به صورت سالانه بوده اند.

اسانس گل محمدی

فروشنده اسانس گل محمدی

همانگونه که متوجه شدید بهترین اسانس گل محمدی دنیا در ایران تولید می شود که حجم بالای تولید آن نیز به کشورهای اروپایی صادر می شود. فروشنده اسانس گل محمدی صادراتی اغلب خود شرکت ها هستند اما در شهرهایی مانند کاشان که حجم تولید و تعداد تولید کنندگان زیاد است فروش این نوع اسانس از طریق نمایندگان و واسطه های بازار صورت می گیرد که معمولاً بهترین قیمت از سوی نمایندگان مستقیم ارائه می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما