چاشنا
خانه / اسانس عطری / عرضه اسانس و ادکلن در بازار ایران

عرضه اسانس و ادکلن در بازار ایران

باورهای غلط در مورد اسانس و ادکلن چیست؟اسانس ها از نظر غلظت و ماندگاری چه تفاوتی با ادکلن دارند؟ از نظر دوام و ماندگاری اسانس ها به چند دسته تقسیم می شوند؟
هنوز بسیاری از افراد فرق بین ادکلن واسانس را نمی دانند. بعضی از افراد فکر می کنند عطر متعلق به خانم ها و ادکلن مختص آقایان است.
به عطرهایی که در شیشه ها پر می شوند و اغلب هم حالتی روغنی دارند اسانس گفته می شود.
واژه اصلی عطر یا همان perfume
همانطور که می دانید عطرها از ترکیب اسانس مواد خام(گیاهان، مشک، …) و آب و الکل تشکیل شده اند. تفاوت اسانس و ادکلن در میزان اسانس به کار رفته در آب و الکل درون یک عطر است.
هر قدر میزان اسانس به کار رفته در عطر بیشتر باشد این رایحه دوام وماندگاری بالاتری دارد.
ادکلن به نوعی گفته می شود که حدود ۲ تا ۵ درصد اسانس بکار رفته و ماندگاری پایینی دارد و همین طور انواع اسانس با خلوص ۱۵ تا ۲۵ درصد، اسانس با خلوص ۱۵ تا ۱۸ درصد، اسانس با خلوص ۸ تا ۱۵ درصد، و اسانس با خلوص ۲ تا ۸ درصد

لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر با واحد فروش تماس بگیرید:
واحد فروش و پشتیبانی
حسین اسدی-کارشناس فروش: 09129746280
خانم مقصودی-پشتیبانی: chashna_support@
پست الکترونیکی:info.sareosare@gmail.com

مطلب پیشنهادی

فروش بهترین انواع اسانس عطری

اسانس عطری به چه صورت استفاده می شود و بهترین انواع اسانس عطری از کدام …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کانال تلگرام