خرید عمده اسانس گلاب از کاشان

آیا اسانس گلاب تنها در کاشان تولید می شود؟ برای خرید عمده بهترین نوع این اسانس گران قیمت از تولید کنندگان کدام مراکز یا فروشندگان در شهرهای تولیدی بهترین قیمت را پیشنهاد می دهند؟
زمانی که صحبت از گل محمدی و گلاب می شود بدون شک باید یادی هم از گران قیمت ترین فرآورده آن یعنی اسانس گلاب کرد. اسانسی که نه تنها در ایران بلکه در تمام دنیا به عنوان خالص ترین و پرمصرف ترین انواع اسانس در صنایع عطر و ادکلن شناخته شده است.
ظرفیت های تولید اسانس به علت وجود مزارع بزرگ گل محمدی به عنوان منبع و ماده اولیه تولید گلاب بسیار بالا است اما متاسفانه در سال های اخیر سرمایه گذاران بخش خصوصی از این صنعت حمایت نکرده و همین امر باعث کاهش تولید اسانس گلاب در برخی از شهرها و بالا رفتن قیمت فروش آن در بازار شده است.

اسانس گلاب

تولید کنندگان اسانس گلاب مرغوب

تولید اسانس گلاب بنابه دلایل زیادی تنها در چند شهر و توسط کارخانه هایی که سرمایه بسیار دارند صورت می گیرد که از این بین می توان به کارخانه گلاب زهرا در کرمان، کارخانه گلاب ربیع در کاشان و کارخانه گلاب نادر در مشهد اشاره نمود.
تولید کنندگان محلی در شهرهای دیگر اکثراً مشغول به تولید انواع گلاب هستند و کمتر کسی اسانس مرغوب و ناب را جهت فروش در بازاهای جهانی و داخلی تولید می کند که از جمله دلایل آن باید به موارد زیر اشاره نمود:

  • عدم حمایت و سرمایه گذاری بخش خصوصی از تولید کنندگان
  • افزایش هر ساله قیمت گل محمدی و بالطبع آن بالا رفتن قیمت نهایی اسانس گلاب
  • صادرات گل محمدی به کشورهای اروپایی
  • پایین و مناسب بودن قیمت اسانس در کشورهایی که به عنوان رقیب ایران در بازارهای جهانی فعالیت دارند.
  • عدم سرمایه در گردش تولید کنندگان و محدودیت در تامین مواد اولیه

هر چند اسانس گلاب ایرانی یکی از ناب ترین و باکیفیت ترین ها در بازار جهانی به شمار می رود و تقاضا برای خرید آن در برخی از کشورهای اروپایی بالا است اما عوامل بالا، تولید کنندگان را با محدودیت های زیادی روبرو ساخته است، به ویژه کسانی که سرمایه اولیه مناسب جهت خرید گل محمدی و فروش اسانس تولیدی خود را ندارند.

اسانس گلاب

قیمت عمده اسانس گلاب

با تمام این محدودیت ها و مشکلات نمایندگان بسیاری در بازار بهترین اسانس ها را از خریداران عمده تهیه می کنند و به مشتریان داخلی و خارجی می فروشند. کاشان به عنوان یکی از قطب های تولید کننده اسانس گلاب و گل محمدی به شمار می رود که اغلب تعیین کننده اسانس گلاب در بازار ایران نیز محسوب می شود و نمایندگان و خریداران عمده اغلب در این شهر فعالیت دارند و به دنبال خرید اسانس تولید شده در این شهر هستند.
قیمت اسانس گلاب در ایران هر ساله تغییر می کند و دچار نوسانات شدیدی است که جهت اطلاع از قیمت روز و فروش آن باید با تولید کنندگان یا نمایندگان فروش در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما