خرید اینترنتی اسانس های خوشبو کننده هوا

به دلیل پیشرفت تکنولوژی، خرید اینترنتی گلاب دو آتیشه قدح  های خوشبو کننده هوا با خدمات ویژه‌ای ارائه می شوند. از این رو کار را برای فروشنده و خریدار بسیار آسان شده است.
توجه و اهمیت به بو و انرژی خانه به اندازه زیبایی خانه ضروری است.

 

وسایل منزل مانند: فرش، مبل و پرده ها بعد از مدتی که بوی خانه و مواد پختنی را به خود گرفتند، حتی استفاده از بوی مواد شوینده هم بعد ازمدت کوتاهی از بین می رود. تنها اسانس های خوشبو کننده هوا هستند که باعث از بین بردن بوی بد الیاف و فضا می شوند. همچنین رایحه های معطر ودلنشین را جایگزین آن می کنند.

 

خانه یا محیط کاری که مملو از بوی خوش و مطبوع باشد، بر روحیه افراد تاثیر مثبت می گذارد. به علت این که رایحه گلاب پاش فیروزه کوبی خوشبو کننده هوا بسیار غلیظ است، برای مدت طولانی بوی خوش را در فضا، پارچه مبل‌ها، پرده‌ها، فرش، سرویس بهداشتی  جاری می‌کند.

 

به دلیل این غلظت بالای خوشبو کننده ها ، ریختن چند قطره از این خوشبو کننده، فضای این محیط ها را تازه و سبک می کند. اسانس را در محیط های بزرگتری مانند: فروشگاه ها، سالن های ورزشی و محل کار هم می توان استفاده نمود.

 

این خوشبو کننده ها، ماندگاری بسیار بالایی دارند. همچنین در رایحه های مختلفی تولید و به بازار عرضه می شوند. بنابر این نیاز و سلیقه هر مشتری را تامین می نمایند.

نحوه استفاده از دستگاه اسانس های خوشبو کننده هوا

استفاده از خوشبو کننده های هوا توسط دستگاه های مخصوص صورت می گیرد. یکی از این دستگاه ها اسانس سوزها می باشند. روش استفاده از این دستگاه این گونه است که با استفاده از چند قطره اسانس و شمع وارمر می توان محیط پیرامون را معطر و خوشبو کرد.

 

این دستگاه کاربردهای وسیعی در خوشبو کردن فضای منازل و محیط کار، هتل ها، باشگاه های ورزشی، سالن های ماساژ، سالن اجتماعات و حتی در علم رایحه درمانی دارد.

 

اسانس های خوشبو کننده هوا

 

 

روش استفاده از دستگاه اسانس سوز

  1.  در مرحله اول در ظرف بالای دستگاه اسانس سوز، چند قطره از اسانس با رایحه مورد نظر را با چند قطره آب مخلوط می کنیم. این کار در صورتی است که اسانس مورد نظر مایع باشد. در غیر این صورت و جامد بودن اسانس فقط یک تکه از اسانس را بدون آب در درون ظرف قرار می دهیم.
  2. در زیر اجاق این دستگاه شمع وارمری روشن می کنیم. به این روش گرما به رایحه می رسد و باعث با گرم شدن این رایحه می شود. در نتیجه بوی معطر و خوبی فضای مورد نظر را پر می کند.

 

انواع رایحه هایی که در بازار موجوداست و می توانیم آن ها را تهیه کنیم به شرح زیر است:

خوشبو کننده با رایحه کاپوچینو: این رایحه مانند قهوه پرطرفدار است و کمی شیرین تر از قهوه می باشد.

خوشبو کننده با رایحه گل یاس: این عطر بسیار قوی و از قدرت نفوذ بالایی برخوردار است. به همین علت، برای محیط هایی است که بوی نامطبوعی دارند، مناسب است.

 

اسانس های خوشبو کننده هوا

 

خرید اینترنتی اسانس های خوشبو کننده هوا

خرید اینترنتی این محصولات بسیار رایج و آسان است. براحتی می توان قیمت این محصولات را از این طریق به دست آورد. همین طور میتوان درهر ساعت از طول شبانه روز این محصولات را سفاش و خریداری نمود.
خدمات ارائه شده از طریق خرید اینترنتی این محصول:

  • سایت های آنلاین
  • فروشگاه های اینترنتی
  • مراکز خرید آنلاین
  • عرضه کننده های آنلاین

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما