خرید اسانس عسل خوراکی

خرید اسانس عسل به منظور استفاده در چه صنایعی انجام می شود؟ بیشترین کاربرد اسانس عسل چیست و با چه قیمتی خرید و فروش می شود؟
اسانس های خوراکی به عنوان بخش مهمی از صنایع غذایی علاوه بر کاربردهای عطردهی، وظیفه افزایش یا تشدید طعم ها را نیز بر عهده دارند. در این میان اسانس عسل به عنوان یک گلاب ربیع دو لیتری پرکاربرد به شمار می آید.

ویژگی های اسانس عسل

اسانس عسل عمدتا به صورت مایع و با قابلیت حلایلیت در آب یا روغن تولید می شود. مسلما به دلیل نوع استفاده از آن لازم است که مقاومت حرارتی بالایی داشته باشد. این نوع اسانس یا طعم دهنده به صورت شبه طبیعی یا بر پایه طبیعی می باشد و فاقد مواد مضر می باشد. نگهداری این محصول پیچیدگی خاصی ندارد و به مراقبت های عمومی نظیر جلوگیری از تابش مستقیم و طولانی مدت نور خورشید و سایر مسائل انبارداری عمومی نیازمند است.

اسانس عسل خوراکی

کاربردهای اسانس و طعم دهنده عسل

هر چند به لحاظ ماهیتی اسانس ها و طعم دهنده ها تفاوت هایی دارند اما از نظر عمومی و نگاه بازار طعم دهنده عسل و اسانس عسل یک معنا دارد و در نوع خوراکی طیف وسعی از کاربردها را دارد.

  • اسانس عسل در صنایع شیرینی و شکلات
    مسلما تمام حجم تولیدی عسل طبیعی پاسخگوی این میزان تولیدات در صنایع شیرینی و شکلات نیست و برای افزودن طعم دلپذیر عسل ناگزیر به استفاده از طعم دهنده عسل خوراکی می باشیم.
  • اسانس عسل در صنایع نوشیدنی
    به همان دلیلی که در بالا گفته شد با وجود ذائقه ی متفاوت مردم و نیز نیاز مبرم به طعم عسل در نوشیدنی ها، این اسانس در صنایع نوشیدنی نیز کاربرد دارد.
  • اسانس عسل در عسل
    ممکن است برخی تولید کنندگان عسل با استفاده از گلاب ربیع نیم لیتری  عسل به دنبال تشدید طعم، مزه و رایحه عسل خود و نزدیک کردن آن به عسل طبیعی باشند.
  • اسانس عسل در صنایع آرایشی بهداشتی
    در صنایع آرایشی بهداشتی نیز اسانس عسل غیر خوراکی به عنوان رایحه بخشی مورد استفاده قرار می گیرد.

اسانس عسل

قیمت اسانس عسل

در ایران عمده طعم دهنده های عسل وارداتی هستند. از جمله می توان به برندهای انگلیسی و آلمانی اشاره کرد. همچنین برندهایی در زمینه تولید طعم عسل در داخل فعال هستند که عمدتا برای مصارف خانگی و کارگاهی تولید محصول دارند. شما می توانید اسانس عسل را با کیفیت برند synaco بلژیک دریافت نمایید . قیمت اسانس عسل بسته به میزان سفارش شماست که با توجه به نوسانات شدید قیمت ارز، در حال حاضر از درج لیست قیمت در سایت معذور هستیم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما