تولید اسانس زیره سبز عطری

تولید و فروش اسانس زیره سبز عطری با کیفیت صادراتی تحت نظارت مجموعه چاشنا انجام می شود. شما می توانید اسانس زیره سبز خوراکی محلول در روغن را به صو.رت ۱۰۰ درصد خالص و نیز در سایر گریدهای کیفی با قیمت مناسب تر خرید کنید.

فروش اسانس زیره سبز

ترکیبات مهم اسانس زیره سبز

فروش اسانس زیره سبز بر اساس میزان مواد موثره موجود در آن قیمت گذاری می شود. در تولید اسانس زیره طبیعی دو ماده موثره اساسی کارون و لیمونن حائز اهمیت است. به ویژه کارون (carvone) اصلی ترین هدف در آنالیز اسانس زیره است. معمولا پس از تولید اسانس زیره سبز، مقداری از اسانس به عنوان سمپل طی آزمایش GC/MS  آنالیز می شود. در این آنالیز مقادیر ماده موثره مشخص می شود. یکی دیگر از آزمایشات تشخیص کیفی آن، ویژگی های ظاهری شامل رنگ و رایحه می باشد که در فروش اسانس زیره سبز می باشد. نکته مهم در این خصوص این است که برخی مصرف کنندگان با توجه به نوع محصولی که دارند نیاز به اسانس زیره سبز محلول در آب دارند. این نوع سفارشات نیز قابل تامین می باشد و اسانس های روغنی را با تغییراتی در ساختار می توان به محلول در آب تبدیل نمود.
چنانچه نیاز به اسانس زیره محلول در آب با غلظت کمتر و قیمت به مراتب پایین تری نیاز دارید می توانید سفارش خرید عرق زیره سبز را بدهید. در مطلبی به طور کامل تر مهمترین ترکیبات دانه های زیره سبز را مورد بررسی قرار دادیم.

فروش اسانس زیره سبز

خواص اسانس زیره سبز

اسانس زیره سبز دارای خواص زیادی است که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد. این خواص را می توان هم در مصرف اسانس زیره سبز به عنوان ماده اضافه شده به محصولات خوراکی مورد توجه قرار داد و هم در مصرف زیره بز فرآوری نشده

• خاصیت ضدتشنج و صرع
• بادشکن قوی روده و تقویت کننده معده
• درمان اختلالات قاعدگی
• رفع سوء هاضمه و کمک به هضم بهتر غذا
• برطرف کننده مشکلات ترشحات زنانه
و…

در کنار خواص بی نظیر این اسانس توجه به دوز مصرف آن و نیز عدم مصرف اسانس زیره سبز توسط افرادی که به دلایل مختلف منع مصرف دارند اهمیت دارد. مهمترین منعی که در مصرف اسانس زیره سبز وجود دارد ، عدم مصرف در دوران بارداری است که خطر سقط را افزایش می دهد.

فروش اسانس زیره سبز

فروش اسانس زیره سبز صادراتی

مجموعه عطر و طعم چاشنا با برترین تولیدکنندگان اسانس های گیاهی در صدد ورود به بازارهای صادراتی است. چنانچه گفته شد ما مفتخر هستیم که تولید اسانس های گیاهی را با بالاترین سطح مواد موثره تولید کند. شرکت ها و مجموعه های بازرگانی و تولیدی می توانند با دریافت آنالیز و سمپل ابتدا به اقدام به بررسی و سپس اقدام به خرید اسانس زیره سبز نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما