بهترین قیمت فروش اسانس پودری زعفران

مرکز فروش انواع اسانس و طعم دهنده، قادر به تولید و ارائه اسانس پودری زعفران با بهترین کیفیت ممکن و مناسب ترین قیمت به نسبت دوز مصرف می باشد.

زعفران، طعم دهنده ای آشنا
زعفران به عنوان یک چاشنی قدیمی، پرطرفدار و شناخته شده در جهان و در کشور ما شناخته می شود که علاوه بر ویژگی های یک طعم دهنده یعنی مزه و بو دارای خاصیت های درمانی فوق العاده ای می باشد. تبدیل زعفران به اسانس با هدف تشدید اثر و قابلیت استفاده در محصولات مختلف و ورود به صنایع گوناگون انجام می گیرد.

انواع طعم دهنده زعفران
مانند بسیاری از اسانس های دیگر این محصول نیز به دوش کل “پودری” و ” مایع” تولید می شود که بسته به بازار هدف و نوع استفاده برای افزوده شدن به محصولات انتخاب می شود.
اهمیت استفاده از طعم دهنده پودری زعفران در محصولاتی که کنترل میزان رطوبت در آنها حیاتی است مشخص می شود، برخی محصولات می بایست کاملا به صورت خشک ارائه شوند در این صورت پیشنهاد ما استفاده از اسانس های پودری است


ملاک های انتخاب اسانس پودری
مسلما مهمترین مساله در انتخاب یک اسانس پودری با کیفیت بعد از ویژگی های ذاتی آن، میزان دوز مصرف است که در کاهش قیمت تمام شده محصول تاثیر زیادی دارد. symrise به عنوان یک برند معتبر و شناخته شده اسانس های پودری زعفران خود را با قیمتی مناسب و کیفیتی ایده ال عرضه می کند که با توجه به میزان دوز مصرف پایینی که دارد کار را برای رقبای خود سخت کرده است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما