قیمت طعم دهنده کارامل پودری

خرید اسانس کارامل با بهترین قیمت طعم دهنده کارامل پودری در مجموعه چاشنا عرضه می شود. جهت اطلاع و خرید از انواع طعم دهنده های ویژه صنایع غذایی با ما در ارتباط باشید.

اسانس کارامل

اسانس کارامل چیست ؟

طعم دهنده کارامل یا اسانس کارامل یکی دیگر از طعم های پرطرفدار در سطح جهان است که به مجموعه طعم های چاشنا افزوده شده است. طعم دهنده کارامل با طعمی دلنشین و مشتری پسند برای صنایع غذایی است که به تازگی در بین اسانس های غذایی پرفروش برای محصولات غذایی کارخانه ای خودنمایی می کند. با تغییر ذائقه های مصرف کنندگان و تمایل به تجربه طعم های جذاب و جدید این نمونه از طعم دهنده یکی از اولین پیشنهادات مجموعه عطر و طعم چاشنا به تولیدکنندگان صنایع غذایی است.

البته در کنار این طعم دهنده پرطرفدار مشاوران ما طعم دهنده های زیر را نیز به خریداران گرامی پیشنهاد می دهند که شامل موارد زیر مي باشد:

موارد مصرف اسانس کارامل :

همانطور که اشاره شد اسانس کارامل از جمله اسانس های پودری و مایع پرکاربرد درصنایع غذایی و همچنین صنایع نوشیدنی می باشد. این محصول را اغلب کارشناسان جهت استفاده در صنایع غذایی زیر پیشنهاد می دهند:

  • صنایع شکلات سازی
  • صنایع تولید نوشیدنی های طعم دار
  • صنایع تولید لبنیات
  • صنایع تولید کیک و بیسکوییت
  • صنایع تولید نوشیدنی های فوری
  • صنایع تولید پودرهای نوشیدنی
  • و…..

صنایع مذکور عمدتا مشتری و متقاضی خرید طعم دهنده کارامل می باشند که علاوه بر آن طعم دهنده هایی که ذکر شد را نیز اضافه می کنند.

اسانس کارامل

قیمت طعم دهنده کارامل پودری :

قیمت طعم دهنده کارامل پودری در مجموعه بازرگانی تولیدی چاشنا با توجه به نرخ ارز و نوسانات بازار فروش مابین ۴۰۰ تا ۵۰۰ هزار تومان عرضه می شود. این شرکت در کنار عرضه محصولات با بهترین قیمت بالاترین کیفییت و بیشترین بازدهی را برای خریداران در نظر دارد. جهت هماهنگی در زمینه خرید آنلاین با کارشناسان چاشنا تماس حاصل فرمایید.

 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما