کارخانه تولید انواع اسانس گیاهی

با روش های تولید انواع اسانس های گیاهی در کارخانه ها و به شیوه کاملاً صنعتی آشنایی دارید؟ روش هایی که جایگزین تولید سنتی اسانس ها شده اند و در کمترین زمان ممکن بیشترین بازده را خواهند داشت.
انواع اسانس گیاهی با نام ها و درجات کیفی مختلف به عنوان مواد اولیه در تولید محصولات دارویی، غذایی، آرایشی و بهداشتی به کار می روند. برخی از این اسانس ها نقش طعم دهنده دارند و برخی دیگر صرفاً جهت عطرآگین کردن محصول مورد نظر مانند عطر و ادکلن یا صابون و شامپو به کار می روند.
در ایران انواع بهترین اسانس های گیاهی با پایه گیاهان و بدون استفاده از هر نوع ماده شیمیایی و افزودنی غیر مجاز در کارخانه ها و شرکت های تولید کننده تولید می شوند. از بین ده ها نوع اسانس تولیدی می توان به اسانس نعنا، گل محمدی، آکالیپتوس، آویشن شیرازی، رازیانه، نعنا فلفی و زیره سبز اشاره کرد که جزء پرفروش ترین های این صنعت به شمار می روند.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

تولید اسانس گیاهی

به طور کلی برای تولید انواع اسانس گیاهی دو روش سنتی و صنعتی مرسوم است، در روش صنعتی از دستگاه های تمام اتوماتیک بهره می گیرند و کلیه مراحل از شستشوی گیاه کرفته تا پر کردن بطری ها و برچسب زدن همگی به وسیله دستگاه ها انجام می شود.
در ایران تعداد انگشت شماری کارخانه در زمینه تولید انواع اسانس گیاهی مشغول به فعالیت هستند، شرکت طبیب دارو یا شرکت باریچ اسانس از این دسته اند که از انواع گونه های گیاهی بهترین نوع اسانس را تولید و به بازار عرضه می کنند.

انواع اسانس گیاهی

البته در اکثر شهرهای ایران افراد زیادی در زمینه تولید اسانس به شیوه سنتی نیز فعالیت می کنند که همگی دارای کارگاه های کوچک با یک یا دو دستگاه ساده تولیدی می باشند.
به طور کلی در کشور بهترین نوع اسانس ها با بیشترین تنوع تولید که هر ساله حجم بسیار زیادی از آنها به کشورهای همسایه و اروپایی صادر می شوند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما