مرکز فروش انواع دستگاه اسانس گیر گیاهان دارویی

اگر در زمینه تولید و فروش اسانس فعالیت دارید و هدفتان بازدهی بیشتر از انواع دستگاه اسانس گیر گیاهان دارویی است, مجموعه چاشنا با ارائه مشاوره و پیشنهاد خرید دستگاه های اسانس گیری پربازده و باکیفیت شما را در این مسیر یاری می کند.با کارشناسان فروش انواع دستگاه اسانس گیر در تماس باشید که بتوانید با افزایش تولید بهره وری بیشتری را تجربه کنید.

اسانس و نکات مربوط به اسانس گیری

مرحله ی اول فرایند اسانس گیری اسانس بدون رنگ است به مرور زمان پس از در معرض هوا قرار گرفتن تغییر رنگ می دهد.به دلیل اینکه خاصیت و کیفیت اسانس دستخوش تغییرات شیمیایی نشود و از این خواص کم نشود آن ها را در ظروف تیره رنگ توزیع می کنند تا نور خورشید موجب تغییرات ترکیبات اسانس نشود.

به طور کلی اسانس ها را بسته به نوع گیاه از چهار طریق تهیه می کنند که شامل: تقطیر، خراش دهی و فشار  (در گیاهان گوشتی)، استخراج با حلال، استخراج با بکارگیری آنزیم های هیدرولیز کننده و اسانس گیری به روش دی اکسید کربن می باشد. اما تقطیر یکی از روش های رایج تر و ساده جهت استخراج اسانس است. اصولا تولید و استخراج اسانس به سادگی در منزل امکان پذیر نخواهد بود و این عمل باید با دستگاه های مخصوص انجام گیرد. این خود تفاوت عمده اسانس با عصاره است چون عصاره رامی توان در منزل استخراج و به دست آورد ولی اسانس را کمتر کسی قادراست به تنهایی در منزل تهیه کند.

اسانس گیری در ایران یعنی درآمدزایی

اکثر کشورهای جهان سوم به دلیل عدم توانایی در تولید فراورده های باارزش از مواد خام گیاهان دارویی, مواد خام را تولید و صادر می کنند.و این نیز یکی از مشکلات چندساله کشور ایران است.

با استخراج اسانس های گیاهان داروئی، می توانید ارزش افزوده خوبی را کسب کنید چون مطمئنا سودی که از فروش اسانس گیاهی به دست می آید تا ده‌ برابر و بیشتر از سود فروش محصولات خام بیشتر است.

هرچند این در حالی انجام می شود که اسانس‌های گیاهی را خیلی ساده تر و بهتر از  مواد خام نگهداری می کنند. نگهداری اجزای گیاه در حالت خشک شده معمولا کار ساده ای نیست. و انجام این کار به انبارهای بزرگ و کنترل دائمی دمای هوا و رطوبت محل نگهداری نیاز دارد.

از طرفی دیگر احتمال نفوذ آفات و بیماری ها در ان ها وجود دارد و این کاری بس دشوار است؛ در صورتی که با مبدل شدن به اسانس این مشکلات دیگر وجود نخواهند داشت. پس تولید اسانس با دستگاه های اسانس گیر گیاهان داروئی، شغلی پرسود است که تولید کننده, خریدار و حتی طبیعت نیز از آن سود می‌برند.

مرکز فروش انواع دستگاه اسانس گیر گیاهان دارویی

در یکی از مراکز فروش انواع دستگاه اسانس گیر گیاهان دارویی که در راستای تولید و فروش دستگاه های اسانس گیر صنعتی و اتوماتیک فعاایت دارد.اگر از تولیدکنندگان هستید و هدف شما تولید عمده اسانس های گیاهی داروئی و صادرات آن ها است چاشنا با پیشنهادات خود بازدهی بیشتر را برای شما در نظر دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما