مرکز فروش اسانس گیاهی آلوئه ورا

با گیاه آلوئه ورا و خواص کاربردی آن آشنا هستید؟ عصاره یا شیره این گیاه را برای تولید اسانس به کار می برند که امروزه فروش آن توسط مرکزهای تخصص رواج بسیار زیادی پیدا کرده است.
آلوئه ورا در لغت به معنی ماده تلخ درخشان است، ماده ای که از شیره گیاه آلوئه ورا به دست می آید و تا به امروز ثابت شده که کاربردهای بسیار فراوانی دارد.
گیاه آلوئه ورا بومی کشورهای آفریقایی و آمریکایی جنوبی است و بیشتر در مناطق خشک رشد می کند، برخلاف تصور که همه فکر می کنند گیاه آلوئه ورا از خانواده کاکتوس ها است باید اذعان داشت، آلوئه ورا از خانواده زنبق ها می باشد که تنها در شکل ظاهری با آنها تفاوت دارد.
کاربرد آلوئه ورا و عصاره آن محدود چند دهه اخیر نمی شود بلکه در تمدن یونان و مصر باستان، کشورهایی مانند هند و روم این گیاه را به عنوان شفا دهنده مورد استفاده قرار می داند.
امروزه فرآورده های تولیدی از این گیاه به واسطه پیشرفت فناوری و انجام آزمایشات مختلف بر روی آن افزایش یافته که یکی از مهمترین این فرآورده ها، تولید اسانس آلوئه ورا است.

اسانس آلوئه ورا چیست؟

اسانس، عصاره یا طعم دهنده آلوئه ورا از ماده لزج موجود در برگ های آن به دست می آید که امروزه ثابت شده است فواید بسیار زیادی به ویژه در طب و ساخت انواع داروها دارد.
از جمله فواید مصرف عصاره گیاه آلوئه ورا می توان موارد زیر را نام برد:

  • درمان و تنظیم کننده قندخون
  • کاهش دهنده زخم معده و کمک به درمان انواع زخم ها و بخیه ها
  • درمان کننده کلسترول و چربی خون
  • مبارزه با سلول های سرطانی و از بین برنده آنها
  • کمک به درمان استرس و انواع بیماری های عصبی
  • افزایش مقاومت دندان و لثه ها با مصرف شربت آلوئه ورا
  • تقویت کننده میل جنسی و افزایش دهنده اسپرم
  • کمک به کاهش چربی کبد و سالم ماندن آن
  • ژل آلوئه ورا در ترک سیگار و مواد اعتیادآور اثر بسیار زیادی دارد.

البته باید گفت که فرآوده های این گیاه از ژل، اسانس و عصاره گرفته تا انواع محصولات تولید شده با آن، فوائد و خواص بسیار فراوانی دارند که حتی قابل شمارش و گفتند نیز نخواهند بود. تمام این فوائد نیز ناشی از آن است که بیش از ۶۰ درصد از گیاه آلوئه ورا را آب تشکیل داده است.

فروش اسانس

اسانس خوراکی آلوئه ورا

اسانس خوراکی و گیاهی آلوئه ورا نیز کاربردهای فراوانی دارد، به ویژه آنکه در سالهای اخیر مصرف فرآوردهای تولید حاصل از آلوئه ورا به علت افزایش سطح آگاهی مردم درباره آلوئه ورا و فرآوردهای آن بیشتر شده و به مراتب تقاضای بازار نیز افزایش یافته است.
از اسانس آلوئه ورا برای تولید انواع آب میوه، بستنی، پودر ژله، پودر کیک، آدامس و هم چنین تولید انواع داروهای گیاهی و شیمیای، کرم های روشن کننده پوست، شامپوهای تقویت کننده موی سر و هزاران هزار محصول دیگر استفاده می شود.
فروش اسانس گیاهی آلوئه ورا در ایران نیز رواج بسیار زیادی دارد زیرا شرکت های تولیدی جهت افزایش فروش محصولات خود سعی می کنند ترکیبات اسانس یا طعم دهنده و عصاره آلووئه ورا را به کار برند زیرا این روزها مشتریان به ویژه در صنعت آرایشی بهداشتی به دنبال خرید محصولاتی با عصاره آلوئه ورا هستند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما