مرکز خرید اسانس کیک وارداتی

آیا با نوع جدید اسانس های خوراکی که در تولید انواع کیک و شیرینی با پایه آرد به کار گرفته می شوند آشنا هستید؟ این نوع اسانس ها که اغلب وارداتی هستند در مرکز خرید و فروشگاه های مجاز نیز به فروش می رسند.
اسانس ها و طعم دهنده به صورت های مختلفی تهیه و تولید می شوند و بیشترین کاربرد آنها در صنایع غذایی و تولید محصولات خوراکی می باشد. آیا می دانستید که چند سالی است نمونه ای جدید از این اسانس ها تولید شده است که میزان بکارگیری اسانس را به حداقل می رساند؟

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

اسانس های جدید خوراکی

انواع اسانس خوراکی بر پایه گیاهان و انواع میوه ها به دست می آیند و معمولاً در سه نوع مایع، پودری و روغنی تولید می شوند اما باید اذعان داشت که هر سه این مدل، در کنار مزایای بیشمارشان دارای معایبی هر چند کوچک نیز هستند. به عنوان مثال درصد بالایی از اسانس ها در دمای محیط و بر اثر حرارت تبخیر می شوند بنابراین در مراحل تولید انواع کیک و کلوچه و زمانی که محصول به مرحله پخت می رسد درصد بالایی از اسانس به کار رفته در ترکیب مواد تبخیر می شود و به همین علت تولید کننده باید از همان ابتدای کار میزان بیش از حد معمول اسانس را به کار ببرد.
در مورد اسانس های روغنی نیز باید گفت به علت اینکه بر روی آب می ایستند در مرحله ترکیب کردن به خوبی با مواد حل نمی شوند و همین امر مشکلاتی را به همراه دارد.
اما امروزه نوعی ویژه از اسانس ها و طعم دهنده های خوراکی با نام انکپسولیتد به بازار عرضه شده است که در فارسی به معنی کپسول است. یعنی اسانس هایی که کپسوله شده هستند و در حفاظ هایی از جنس ژلاتین قرار می گیرند.
مکانیزم اثر این کپسول ها به این شکل است که دقیقاً بعد از گذر از مرحله پخت و حرارت در مایع کیک یا محصولات دیگر آزد می شود و به راحتی طعمی بسیار مطبوع و دلپذیر به محصول تولیدی می دهد. این طعم دهنده امروزه بسیار مورد استقبال تولید کنندگان قرار گرفته زیرا بسیار مقرون به صرفه و دارای طعم و عطر تندتری نسبت به نمونه های دیگر است.

انواع طعم اسانس کیک

یکی از پرفروش ترین اسانس ها در بازار، اسانس های میوه ای برای تولید کیک و کلوچه ها می باشند. کیک های مافین، اسفنجی، رولی یا لایه ای همگی با استفاده از اسانس ها طعم دار می شوند و در ایران اسانس هایی با طعم لیمو، پرتقال، شکلات، قهوه، موز و آلبالو بیشترین طرفدار و فروش را دارند و به همین علت تقاضا برای آنها در بازار بیشتر است.
در ایران شرکت های بسیاری در زمینه تولید اسانس کیک مشغول به فعالیت هستند اما برخی از کارخانجات به ویژه آنهایی که برندهایی شناخته شده هستند ترجیح می دهند اسانس های وارداتی را تهیه نمایند زیرا معتقدند از کیفیت و تنوع طعم بیشتر و بالاتری برخوردار می باشند.
خرید اسانس کیک با طعم های مختلف و نمونه های وارداتی و داخلی معمولاً در فروشگاه های مجاز یا نمایندگی های عرضه کننده صورت می گیرد که در مورد نوع وارداتی این مراکز خرید قیمت های بهترین نسبت به بازار آزاد پیشنهاد می دهند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما