قیمت فروش اسانس موز خوراکی

آیا می دانید اسانس خوراکی موز چگونه تولید می شود؟ انواع مختلف اسانس های خوراکی در بازار ایران دارای قیمت های متفاوتی هستند که جهت خرید عمده نمونه وارداتی یا تولید داخل باید با نمایندگان فروش و واردکنندگان در ارتباط باشید.
اسانس خوراکی موز مانند هر اسانس میوه ای دیگر کاربردهای بسیار فراوانی در صنایع مختلف به ویژه صنعت تولید مواد خوراکی دارد اما چرا این اسانس از پرفروش ترین نوع در بین اسانس های خوراکی به ویژه در ایران به شمار می رود؟
میوه موز به واسطه عطر و طعم بسیار بی نظیری که دارد از دیرباز در بین ایرانیان جزء میوه های پرطرفدار به شمار می رفته، هر چند که این میوه بومی کشور نیست اما هر ساله میلیون های کیلو از آن در بازار به فروش می رسد.

تولید و تهیه اسانس موز

در ایران باستان موز میوه ای بوده که از آن به عنوان اکسیر جوانی یاد می کنند زیرا دارای طبیعتی گرم است و به افزایش قوای جسمی کمک می کند، آنتی اکسیدان های موجود در این میوه در درمان بسیاری از بیماری ها مانند سوء هاضمه مفید است و درصد ابتلا به انواع سرطان ها را کاهش می دهد.
تمامی این ویژگی ها همراه با طعم شیرین و محبوب آن باعث شده است که تولید کنندگان مواد خوراکی از اسانس مایع و پودری آن به عنوان یک طعم دهنده قوی جهت تولید محصولات خود بهره ببرند.
طرز تهیه آن نیز مانند هر اسانس خوراکی و میوه ای دیگر است که معمولاً در حجم های بسیاری بالا به دو صورت مایع و پودری در کارخانه های تولیدی تهیه و آماده می شود.
از ویژگی ها و خصوصیات این اسانس که کاربرد بسیار زیادی دارد می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • طعم و عطر فوق العاده
  • ایجاد و حفظ تازگی مواد خوراکی
  • کاربرد بسیار زیاد در تمامی صنایع غذایی
  • عدم تغییر رنگ و مصرف باصرفه آن به علت غلظت بالا
  • حذف برخی بوهای بد و نامطبوع مانند بوی تخم مرغ در محصولاتی مانند کیک و شیرینی

این اسانس خوراکی به واسطه عطر و بوی مناسب محبوب کودکان و نوجوانان است که تولید کنندگان می توانند برای تولید محصولاتی ویژه این سنین آن را جایگزین سایر اسانس های خوراکی دیگر کنند.

اسانس خوراکی

قیمت اسانس موز در بازار

بسته به وارداتی یا تولید داخلی بودن قیمت انواع اسانس خوراکی موز بسیار متفاوت است که اگر به دنبال یک برند و مارک خوب و معتبر از این محصول هستید باید با نمایندگی های فروش یا شرکت های واردکننده در ارتباط باشید.
قیمت فروش اسانس خوراکی تولید داخل به مراتب از نمونه های وارداتی ارزان تر است و گاهی اوقات از نظر کیفیت نیز توانایی رقابت را با تمامی برندهای خارجی خواهند داشت.
اما کسانی که به دنبال اسانس های میوه ای با برندهای خارجی هستند باید از مراکز معتبر آنها را تهیه نمایند زیرا نمونه ها تقلبی و نامرغوب در بازار بسیار زیاد هستند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما