قیمت خرید و فروش اسانس نعناع فلفلی

قیمت اسانس نعنا فلفلی (M.piperita) بستگی به میزان سفارش مشتری و فصل خرید دارد. مطمئنا خرید اسانس نعناع فلفلی در فصل زمستان با قیمت بالاتری انجام می شود. فروش اسانس نعناع فلفلی طبیعی با بالاترین کیفیت ممکن در بازار اسانس ایران با ارائه گواهی نامه های معتبر آنالیزی در مجموعه چاشنا انجام می شود.

ویژگی های اسانس نعناع فلفلی

اسانس نعناع این گونه (M.piperita ) است که طعم دلچسبی را تولید می کند که در آدامس ها و خمیردندان ها کاربرد دارد و به اسانس paper mint معروف است. اسانس گیری در اسانس نعنا فلفلی معمولا از سرشاخه های گلدار این گیاه و به روش تقطیر با آب یا بخار استخراج می شود. از نظر ظاهر فیزیکی در حالت اولیه رنگ خاصی ندارد و مزه تندی دارد. اسانس نعنا فلفلی به مرور زمان تغییر رنگ داده و به رنگی مابین زرد و سبز شبیه می شود.

چنانچه خرید اسانس نعناع فلفلی به منظور ایجاد طعم و مزه در محصولات با پایه آبی خریداری می شود باید میزان حلالیت آن مورد بررسی قرار گیرد. باید توجه داشت که حلالیت اسانس نعنا فلفلی در آب بسیار کم است. در این موارد پیشنهاد ما به مشتریان استفاده از طعم دهنده های طبیعی نعنا فلفلی محلول در آب می باشد.

قیمت اسانس نعنا فلفلی

فروش اسانس نعنا فلفلی در مصارف دارویی

یکی از عمده ترین مصارف فروش اسانس نعنا فلفلی در صنایع دارویی و بهداشتی می باشد. در ادامه برخی از انواع گیاهان دارویی بر پایه اسانس نعناع فلفلی ذکر می شود :

  • قرص مکیدنی آلتادین : تسکین دهنده مخاط گلو
  • قرص های روکش دار آلیکوم : کاهش فشار خون و برطرف کننده نفخ و اقزایش اشتها
  • گرانول پلانتاژل : ضد اسهال
  • قرص درگلیس: درمان زخهای اثنی عشر و زخم معده
  • شربت کاراوی میکسچر: برطرف کننده دردهای کولیک نوزادان
  • قرص مکیدنی ماسومنت: کاهش التهابات گلو
  • ژل منتاژل :ضد خارش و سوزش ،تسکین سوختگیهای سطحی

البته خواص اسانس نعنا فلفلی به مواد فوق محدود نمی شود که در مطالب دیگر به آن پرداخته ایم.

قیمت اسانس نعنا فلفلی

خرید اسانس نعناع فلفلی با توجه به ترکیبات

مشتریان مختلف در هنگام خرید اسانس نعناع فلفلی توجه خاصی به میزان مواد موثره آن دارند. در بین مواد موثره موجود در این اسانس بیشترین اثرگذاری مربوط به منتول است و معمولا میزان منتول در بررسی کیفیت اسانس نعنا فلفلی تاثیر مستقیم دارد.
در جدول زیر نتیجه بررسی یکی از آنالیزهای اسانس نعنا فلفلی آمده است. البته این اعداد در هر آنالیزی ثابت نیست و تابع کیفیت گیاه و دقت و روش اسانس گیری است.

قیمت اسانس نعنا فلفلی

قیمت اسانس نعنا فلفلی در سال ۹۸

در خرید اسانس نعناع فلفلی باید به این نکته توجه کرد که گرفتار بازار فروش اسانس نعنا فلفلی تقلبی نشوید. این گونه اسانس ها حاوی روغن های کم ارزشی هستند. مجموعه عطر و طعم چاشنا با تلاش جهت استحصال اسانس های گیاهی طبیعی بدون هرگونه ناخالصی تلاش می کند. قیمت اسانس نعنا فلفلی خالص در سال ۹۸ در حدود یک میلیون و پانصد هزار تومان است. این اسانس در کیفیت های دیگری و بسته به نیاز مشتری تا ۴۰۰ هزار تومان هم قابل کاهش است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما