قیمت اسانس گل محمدی در ایران

قیمت اسانس گل محمدی damask rose essential oil در ایران تابع فاکتورهای مختلفی است. اگر شما تولید کننده اسانس گل محمدی هستید، باید بدانید گلاب ربیع یک لیتری نوع اول، اسانس نوع دوم و اسانس تام گل محمدی بسته به آنالیز آنها، قیمت مختلفی دارند.

 

صادرات اسانس گل محمدی

 

انواع اسانس گل محمدی

روشی که غالبا در شرکت های تولید گلاب برای پوست صورت گل محمدی کاربرد دارد، تقطیر با بخار آب می باشد. در این روش که محصول اولیه گلاب می باشد، در نتیجه فرآیند تقطیر اسانس گل محمدی به صورت لایه‌ای به رنگ زرد روی گلاب قرار می گیرد.

 

  1. اسانس نوع اول گل محمدی:
    این اسانس اولین اسانسی است که در طی گلاب گیری می توان گرفت. وقتی برای اولین بار گل های محمدی در دیگ ریخته می شود و به همراه آب جوشانده می شوند، گلاب اول به دست می آید. در کنار این گلاب شاهد استحصال اسانس گل محمدی نوع اول نیز هستیم.

 

  1. اسانس نوع دوم گل محمدی:
    زمانی که گلاب نوع اول مجددا در سیستم اسانس‌گیری قرار می گیرد، این بار شاهد تولید اسانسی با کیفیت بسیار بالاتر به نام اسانس گل محمدی نوع دوم هستیم. این اسانس از نظر ارزش و میزان ماده موثره در درجه بالایی قرار دارد.

 

  1. اسانس تام گل محمدی :
    اسانس تام یا اسانس مطلق گل محمدی از ترکیب اسانس نوع اول و نوع دوم حاصل می شود. اسانس تام گل محمدی در رده نخست صادرات اسانس گل محمدی قرار دارد.

 

صادرات اسانس گل محمدی

 

ملاک قیمت گذاری اسانس گل محمدی در ایران

فاکتورهایی که ملاک تعیین قیمت اسانس گل محمدی هستند عبارتند از:

۱) مزارع گل محمدی:
اسانس گرفته شده، می تواند از مزارع معمولی و یا مزارع ارگانیک گرفته شده باشد. بنابراین، اسانس ارگانیک گل محمدی مرغوب‌ترین نوع اسانس است و ارزش صادراتی بالایی دارد.


۲)نوع اسانس گل محمدی:
موضوع دیگری که در قیمت فروش اسانس گل محمدی تاثیر دارد، این است که اسانس تولید شده از چه نوعی باشد. اسانس نوع اول ، نوع دوم و اسانس تام گل محمدی قیمت های کاملا متفاوتی دارند.


۳)آنالیز اسانس گل محمدی:
در کنار خواص فیزیکی و ظاهری اسانس که می تواند تعیین کننده کیفیت و قیمت و در نتیجه فروش و صادرات اسانس گل محمدی باشد، آنالیز نیز نقش دارد. آنالیز دقیق و معتبر نشان دهنده مواد موثره و کیفیت اسانس گل محمدی می باشد. در مجموعه عطر و طعم چاشنا، فروش اسانس های گیاهی با ارائه آنالیز معتبر انجام می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما