قیمت اسانس گل محمدی اصل در ایران

اسانس گل محمدی اصل در ایران با چه قیمت قابل خرید است؟ آیا راهکاری برای تشخیص اصل بودن اسانس وجود دارد؟
وقتی صحبت از صادرات محصولات ایرانی به میان می آید یکی از مشهورترین این محصولات، فرآورده های مرتبط با گل محمدی است که اسانس یکی از آنهاست. قیمت بالای این محصول باعث شده سوداگران بازار دست به تهیه اسانس های تقلبی نمایند. در اینکه اسانس گل محمدی با توجه به میزان خلوص طبقه بندی می شوند شکی نیست اما تقلب جایی اتفاق می افتد که اسانسی که درجه خلوص کمتری دارد و اصطلاحا نوع اول اسانس گل محمدی است به عنوان اسانس نوع دوم یا تام به مشتری عرضه شود. توجه کنید که منظور از اسانس نوع اول ، درجه یک بودن نیست و این رده بندی بر اساس میزان خلوص اسانس انجام می شود و به ترتیب از اسانس نوع اول – اسانس تام (ترکیب نوع اول و دوم) و اسانس نوع دوم، قیمت و کیفیت بالاتری پیدا می کند.

 

اسانس گل محمدی

تشخیص اسانس اصل:
آزمایشگاه های پیشرفته داخلی و خارجی با انجام آزمایشات و تست های آنالیزی تنها مرجع تایید کننده کیفیت اسانس گل محمدی به شمار می روند، تعدادی از این مراکز در داخل کشور موجود است، همچنین امکان تهیه برگه آنالیز از مراکز اروپایی وجود دارد. این موضوع در مورد گواهی ارگانیک کالا نیز صدق می کند، بنابراین چنانچه شما نیز علاقه به عرضه اسانس گل محمدی در بازارهای جهانی را دارید توجه داشته باشید که برگه آنالیز و نتیجه ی تست های کیفی از ملزومات صادرات این محصول است.
اسانس گل محمدی

قیمت اسانس گل محمدی
چنانچه قبلا هم توضیح داده شد مهمترین مقوله ی تاثیر گذار در قیمت اسانس گل محمدی میزان اصبل بودن یا به عبارت دقیق تر کیفیت آن است، از طرفی می توان گفت تفاوت روش های تهیه اسانس می تواند قیمت گذاری این محصول را مشخص نماید. ما به عنوان مرکزی فعال در زمینه اسانس گل محمدی که از یک سو با تامین کنندگان و تولید کنندگان برتر در این زمینه مرتبط هستیم و از یک سو بازار گسترده مصرف را می شناسیم با هدف گذاری صادرات این محصول با ارزش قصد داریم گل محمدی ایران و محصولات آن را به نقطه ای مطلوب در منطقه و ایران برسانیم

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما