فروش پودر طعم دهنده پاپ کورن با کیفیت

فروش پودر طعم دهنده پاپ کورن، طعم دهنده های چیپس و طعم دهنده های اسنک در مجموعه ساره عصاره آغاز شد. ما با تولید انواع طعم دهنده های پودری صنایع اسنک با بهره گیری از مواد اولیه اروپایی بهترین طعم را به ارمغان آورده ایم. مواد اولیه انواع طعم دهنده اسنک توسط واحد R&D سیمرایز آلمان طراحی گردیده است.

با نگاهی به بازار طعم دهنده های پاپ کورن تنوع جالبی را در می یابیم. در این بازار علاوه بر طعم های پاپ کرن سنتی نظیر طعم کچاپ، طعم نمکی، طعم سرکه ای با طعم های جدیدی روبه رو خواهیم شد. خرید طعم دهنده پاپ کورن به منظور خلق مزه جدید طرفداران خود را در دنیا پیدا کرده اند.

 فروش پودر طعم دهنده

معیارهای خرید طعم دهنده پاپ کورن

معمولا بسته به شرایط مختلف می توانید طعم مناسب برای محصول خود انتخاب نمایید. برخی شرکت ها با پیروی از سایر رقبا  با خرید طعم دهنده های سنتی مزه های مطمئن و آزمایش شده را انتخاب می کنند. بعضی دیگر اما چون پیشرو بودن را ترجیح می دهند ریسک بالاتری را می پذیرند. این شرکت ها با ارائه سبد محصولات خود با طعم های جدید سعی در جذب مشتریان جدید و منحصر به فرد بودن دارند.

طراحی طعم دهنده

طراحی طعم دهنده جدید پاپ کورن

یکی از نقاط قوت ما امکان طراحی طعم می باشد. شما با ارتباط با کارشناسان ما می توانید لیستی از طعم های مناسب برای محصول خود دریافت کنید. همچنین قادر خواهید بود پروژه ای برای طراحی طعم مورد نظر خود ایجاد کنید. در حال حاضر طعم دهنده های اسنک ، چیپس و آجیل مورد پسند تولید کننده های بر اساس نیاز بازار شامل طعم های زیر می شود.

طعم دهنده دود
طعم دهنده سرکه نمکی
طعم دهنده پیاز و جعفری
طعم دهنده پنیری
طعم دهنده کچاپ
طعم دهنده باربیکیو
طعم دهنده ماست و موسیر
طعم دهنده سوییت و….

یکی از جدیدترین طعم های در دست تولید، طعم دهنده پنیر فرانسوی است که می تواند مزه ای متفاوت و منحصر به فرد در محصولات شما ایجاد نماید.

منبع : بازار طعم و مزه ایران

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما