فروش اینترنتی اسانس رزماری

سرزمین عطر و طعم چاشنا با تولید اسانس رزماری طبیعی با بیشترین ماده موثره, باعث افزایش جلب رضایت و اطمینان مشتریان می گردد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در حوزه فروش اینترنتی اسانس رزماری طبیعی و اطلاع از تخفیفات ویژه ی قیمت اسانس رزماری با کارشناسان ما در ارتباط باشید

گیاه رزماری چیست ؟

نام لاتین آن <Rosmarinus> یا ‘دریای روان’ نامیده شده، زیرا این گیاه دوستدار آب دوست است.رزماری گیاهی همیشه سبز است که تا ۱٫۵ متر (۴ فوت) رشد دارد. دارای برگ هایی سوزنی شکل به رنگ سبز خاکستری و گل هایی به رنگ آبی یا بنفش بر آن خودنمایی می کنند. زنبور عسل عاشق این گلهای خوشرنگ است. محل رویش این گیاه در اصل از آسیا بوده، اما در حال حاضرمی توان آن را در فرانسه، تونس و یوگسلاوی نیز پیدا کرد.

از قدیم مصریان، یونانیان و رومی ها رزماری را بسیار مقدس می دانستند و حتی برای دفع شرارت ها و مقابله با طاعون در قرون وسطی از این گیاه استفاده می کرده اند.

گیاه رزماری از گونه گیاهان دارویی است که پتانسیل بالایی را در تولید آنتی­ اکسیدان­ های طبیعی از خودش نشان داده است .

تحقیقات در مورد گیاه رزماری خاصیت های ضد اسپاسم بودن در ماهیچه‌های قلبی، کاهش استرس، تسکین دردسر، کاهش حملات آسم

و درمان برونشیت را در این گیاه تائید کرده است. اکلیل کوهی یا رزماری به دلیل اثر خون رسانی بالا سلول‌ها, توانسته در جلوگیری از ریزش مو موثر واقع شود. یکی از موارد استفاده ی موثر از رزماری, تولید اسانس رزماری طبیعی است. در حال حاضر در ایران استقبال زیادی در زمینه ی فروش اسانس رزماری شکل گرفته است.

خرید و فروش اینترنتی اسانس رزماری و سایر اسانس های طبیعی نظیر اسانس زنجبیل طبیعی از طریق تماس مستقیم با واحد فروش و اطلاع از قیمت اسانس رزماری از طریق شماره های مندرج در سایت امکان پذیر است.

تخفیف ویژه با در فروش اینترنتی اسانس رزماری

گل و برگ های رزماری دارای بوی تندی همچون بوی کافور هستند.

از نظر طبع گیاه رزماری دارای طبعی گرم با خاصیت آنتی اکسیدانی و ضد میکروبی بالایی می باشد. رزماری دارای طیف وسیعی از انواع روغن‌ها، فنولیک دیترپن‌ها و فنولیک اسیدها می باشد. که خواص رزماری را در خود گنجانده است.

حتی با بو کردن این گیاه می‌توانید تأثیر آرامش بخش آن را احساس کنید.

امروزه به دلیل  کاربرد های صنعتی و دارویی اسانس رزماری, فرایند تولید اسانس رزماری و خرید و فروش اینترنتی اسانس رزماری رونق یافته است.

مجموعه ی عطر و طعم چاشنا نیز از این قاعده مستثنی نبوده و با تولید اسانس رزماری با بیشترین ماده موثره, تفاوت در کیفیت اسانس خود را به رخ کشیده است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما