فروش اسانس پرتقال خوراکی

آیا می دانستید به راحتی می توانید در خانه انواع اسانس خوراکی از جمله طعم پرتقال آن را درست کنید؟ البته انواع نمونه های آماده آن با بسته بندی های مختلف در بازار نیز به فروش می رسند.
اسانس های میوه ای از جمله پرکاربردترین انواع اسانس خوراکی برای تولید مواد خوراکی به شمار می روند که اکثر آنها تنها نقش طعم دهنده را در ترکیبات به عهده دارند. اسانس هایی که از میوه های کاملاً طبیعی تولید می شوند و از نظر هزینه و میزان مواد بکار رفته در تولید برای سازندگان و تولید کنندگان بسیار کاربردی و مقرون به صرفه خواهند بود.
اسانس پرتقال از جمله خوشمزه ترین آنهاست که به علت ذائقه و علاقه ایرانیان به این طعم در تولید انواع شیرینی، بسکویت و کیک به می رود.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

طرز تهیه اسانس پرتقال

حتماً بارها انواع بیسکویت، کیک، کلوچه و آب میوه را با طعم پرتقال خریده اید، تا بحال به این موضوع فکر کرده اید که برای تولید یک کیک چه میزان پرتقال به کار می رود؟! باید گفت که این طعم پرتقالی که شما احساس می کنید نه از میوه که از اسانس ها ایجاد شده اند که با آب و شکر ترکیب می شوند و اگر اصل و مرغوب باشند بوی بسیار مطبوعی به محصول تولیدی می دهند.
در اینجا طرز تهیه این اسانس را در خانه برای شما علاقه مندان به پخت انواع کیک با طعم پرتقال شرح خواهیم داد:
مواد لازم برای این کار، چند عدد پرتقال، الکل، ظرف شیشه ای درب دار است. ابتدا پوست پرتقال ها را جدا کنید و به قطعات کوچک آنها را خرد کنید. سپس پوست پرتقال را بشویید و بعد از اینکه آب اضافه آنها خشک شد درون بطری بریزید و الکل را تا جایی که روی پوست ها را بپوشاند اضافه کنید.
درب بطری را ببندید و آن را به مدت چهار الی پنج هفته در یک مکان خنک و تاریک نگهداری کنید. کابینت های آشپزخانه بهترین مکان برای این کار هستند. توجه داشته باشید که هر سه الی چها روز به سراغ شیشه بروید و آن را به خوبی تکان دهید تا الکل به خورد پوست ها برود. بعد از گذشت پنج هفته، عصاره به دست آمده را از صافی رد کنید و دوباره درون شیشه بریزید و در یخچال نگهداری کنید.
این اسانس کاملاً طبیعی برای تهیه انواع کیک های خانگی بی نظیر است.

اسانس خوراکی

بازار اسانس در ایران

انواع اسانس خوراکی به صورت آماده نیز در فروشگاه های مواد خوراکی غذایی و قنادی ها عرضه می شوند. البته خرید اسانس به صورت عمده برای تولید انبوه مواد خوراکی و غذایی تنها از طریق نمایندگی های تولید کنندگان یا واردکنندگان اسانس های خارجی صورت می گیرد. نکته قابل ذکر وجود انواع اسانس خوراکی میوه ای مانند اسانس پرتقال و لیمو با برندهای خارجی در بازار است.
فروش اسانس خوراکی خارجی در بازار ایران بسیار مرسوم است و معمولاً در بازار آزاد قیمت ها بسیار گران تر از قیمت عرضه در نمایندگی ها است که جهت عدم خرید اسانس میوه ای با قیمت بالا می توانید با نمایندگی ها و عرضه کنندگان مجاز در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما