فروشنده بهترین اسانس گلاب خوراکی

بهترین نوع اسانس گلاب خوراکی موجود در بازار چه ویژگی هایی دارد و با چه قیمتی خرید و فروش می شود؟ آیا تمامی فروشنده ها و مراکز عرضه کننده اسانس اصل و مرغوب را عرضه می کنند؟
در اکثر نقاط دنیا انواع اسانس خوراکی با طعم های مختلف تولید می شود اما در بین همه آنها اسانس گلاب برترین و مرغوب ترین نوع به عنوان یک طعم دهنده شناخته می شود. این اسانس از گل های صورتی گل محمدی به دست می آید و به جرات می توان گفت که ایران بزرگترین تولید کننده و تامین کننده آن در سراسر دنیا است.

مصارف انواع اسانس گلاب

اسانس گلاب نیز مانند دیگر اسانس های گیاهی با دو هدف خوراکی و غیر خوراکی بودن تهیه می شوند. اسانس خوراکی گلاب اغلب در صنایع تولید مواد غذایی به کار می رود اما نوع غیر خوراکی آن کاربردهای بسیار گسترده تری دارد، که مهمترین آنها شامل موارد زیر می شوند:

  • در صنعت لوازم آرایشی و بهداشتی برای تولید صابون، شامپو و …
  • صنعت عطر و ادکلن که بیشترین مصرف اسانس گلاب را به خود اختصاص داده است.
  • صنایع تولیدی داروهای صنعتی که مصرف غیر خوراکی دارند مانند انواع پماد یا ضماد
  • صنعت پارچه جهت برطرف نمود بوی برخی از پارچه های تولید شده از پوست یا مواد طبیعی
  • بعضاً برخی شرکت های تولید کننده مواد شوینده نیز از اسانس گلاب جهت خوشبو کردن تولیدات خود بهره می برند.

البته در نمونه آخر کاربرد اسانس های میوه به مراتب بیشتر از اسانس گلاب است زیرا از نظر قیمت تهیه و استفاده از اسانس میوه ای ارزان تر خواهد بود.

اسانس گلاب

تهیه اسانس خوراکی گلاب

کشور ایران بزرگترین تولید کننده اسانس گلاب با درجات و خلوص مختلف است. شرکت هایی مانند ایران گلاب یا زهرا از جمله این تولید کنندگان محسوب می شود که هر ساله درصد بالایی از صادرات اسانس گلاب به کشورهای اروپایی را به خود اختصاص می دهند.
همانطور که می دانید اسانس ها در دمای محیط تخریب می شوند اما میزان مقاومت اسانس گلاب ایرانی به علت خلوص بالایی که دارد در برابر دما بسیار بالا است و همین عامل یکی از دلایل بالا بودن تقاضا برای خرید آن است.
در شهرهای مختلف ایران و هر جایی که باغ و مزارع گل محمدی وجود داشته باشد بدون شک اسانس گلاب نیز تولید می شود زیرا یکی از پرفروش ترین فرآورده های گل های محمدی همین اسانس است که نسبت به فرآورده های دیگر قیمت بسیار بالایی دارد.

مراکز فروش اسانس گلاب

اسانس گلاب دارای طبیعتی بسیار گرم است و برای درمان سرد مزاجی و تقویت قوای جسمی بسیار موثر، همین امر دلیلی شده تا بسیاری از شرکت ها اقدام به تولید قطره خوراکی و افشره اسانس گلاب نمایند که تهیه آنها در داروخانه ها امکان پذیر خواهد بود.
اما اسانسی که جنبه صادراتی و اقتصادی دارد تنها توسط تولید کنندگان گلاب تهیه می شوند و فروشنده های بسیاری در زمینه عرضه آن در داخل یا خارج از کشور دخیل نیستند بلکه از طریق نمایندگی ها یا دفاتر فروش کارخانه های تولید خواهید توانست مرغوب ترین نوع آن را تهیه نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما