عرضه مستقیم اسانس خوشبو کننده هوا

گلاب ربیع یک لیتری علاوه بر رایحه دلپذیری، خواص آرامش بخشی نیز دارد. عرضه مستقیم این محصولات برای استفاده در منازل و مراکز مختلف رایحه درمانی اماکن پذیر می باشد.

اسانس خوشبو کننده هوا

اهمیت اسانس های خوشبو کننده هوا

هر محیط و فضایی از دفتر و محل کار گرفته تا اتاق های منازل مسکونی و حتی اتومبیل ها علاوه بر تمیز بودن و چیدمان منازل بوی پیچیده در فضای آن ها نیز از اهمیت بالایی برخوردار هستند.
خوشبو کننده های هوا که در رایحه های مختلفی تولید می شوند تا نیاز هر سلیقه ای را جلب نماید بهترین وسیله برای این کار هستند این رایحه ها دوام و ماندگاری بسیار بالایی دارند.

اسانس خوشبو کننده هوا

انواع خوشبو کننده های هوا

مشک جامد: این گلاب برای پوست صورت نوعی عطر جامد است که رایحه ای بسیار دلپذیر دارد. این محصول برای افرادی که نمی توانند بوی تند ادکلن را تحمل نمایند و به دنبال عطرهای ملایم هستند بسیار مناسب است. این محصول را کارخانه های مختلفی با کیفیت بسیار عالی تولید می کنند. از کاربردهای این محصول میتوان به چند مورد اشاره کرد مثلا میتوان یک تکه از این محصول را با مالش روی پوست به عنوان خوشبو کننده لباس و پارچه، محیط کار و منزل و ماشین استفاده نمود.
خوشبو کننده با رایحه به لیمو: این محصول رایحه ای از بوی لیمو و برگ تازه سبزی ها است که بسیار نشاط آور است.
خوشبو کننده با رایحه بهارنارنج: بسیار ملایم و شیرین و برگرفته از گل های بهارنارنج است.
خوشبو کننده با رایحه صندل: رایحه ای سبز و آرامش بخش که برگرفته از چوب معطر صندل می باشد.
خوشبو کننده با رایحه قهوه: بوی قهوه در بین افراد بسیار پر طرفدار است و کلاس خاصی به فضای مورد نظر می دهد به همین علت این عطر و رایحه بسیار پر فروش است. بوی جذاب قهوه نظر همه را به خود جلب می کند و باعث رفع خستگی های ذهنی می شود.
خوشبو کننده با رایحه لوندر: این رایحه برگرفته از گل های بهاری آبی رنگ گیاه اسطوخودوس است که باعث طراوت و تازگی محیط می شود.
خوشبو کننده با رایحه کاج: این رایحه تماما از عطر و بوی چوب کاج است. این رایحه دشمن استرس است.
خوشبو کننده با رایحه رزماری: این محصول بسیار مفید و کاربردهای فراوانی دارد به عنوان مثال برای حفظ جوانی، کمک در بهبود و جلوگیری از کابوس، رفع افسردگی، افزایش حافظه و انرژی

اسانس خوشبو کننده هوا

فروش اسانس خوشبو کننده هوا

این محصولات را میتوان به روشهای زیر تهیه نمود:

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما