خرید و فروش اسانس کاج صنعتی

آیا می دانید که اسانس و روغن کارج از کدام قسمت گیاه تهیه و تولید می شود؟ امروزه مراحله تولید این نوع اسانس ها به صورت کاملاً صنعتی صورت می گیرد و بهترین برندها در بازار با قیمت های متفاوتی خرید و فروش می شوند.
اسانس کارج نیز مانند هر نوع اسانس دیگری به دو صورت خوراکی و صنعتی تهیه و تولید می شود. البته نوع روغنی آن در صنعتی عطر و اودکلن سازی مصرف بسیار زیادی دارد و اگر طرفدار ادکلن با برندهای معروف باشید حتماً چند نمونه از آنها با بوی کاج را خریده اید.

تولید اسانس به روش تقطیر

از درخت کاج دو نوع کاربردی اسانس و روغن تولید می شود که هر کدام مصارف گوناگونی دارند. روش تولید اسانس درخت کاج مانند تولید اسانس گلاب یعنی بهره گیری از روش تقطیر با آب می باشد. در این روش قسمت مورد استفاده درخت برای اسانس، یعنی برگ ها را با درصد مشخص شده ای آب مخلوط می کنند و بخار ناشی از آن طی گذر از مراحل مختلفی به اسانس تبدیل می شود.
اسانس صنعتی کاج در صنایع مختلف غذایی، دارویی و آرایشی به کار برده می شود که در صنایع آرایشی علاوه بر اسانس از روغن درخت کاج که از دانه های درخت تولید می شود نیز استفاده می کنند.

فروش اسانس

البته نوعی اسانس نیز از چوب درخت کاج به دست می آید که بیشترین مصرف آن در صنعت تولید عطر و ادکلن است. به طور کلی مصرف این نوع اسانس مزایای بیشماری دارد که می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • از نظر بهداشتی این اسانس ضد باکتری، ضد آلرژی، ضد درد و انرژی زا می باشد بنابراین مصرف نوع خوراکی آن در انواع شیرینی و محصولات تولیدی اثرات مفید بیشماری در پی خواهد داشت.
  • درمان بیماری های پوستی مانند اگزما، خارش، زخم، کک و مک و گال به وسیله اسانس روغنی درخت کاج مقدور خواهد بود. توجه کنید که روغن درخت کاج برای پوست های چرب توصیه نمی شود.
  • مصرف اسانس کاج خون را تصفیه می کند، سوخت و ساز بدن را افزایش می دهد، مسمومیت غذایی را از بین می برد و برای کاهش چربی بدن و در نهایت وزن بسیار موثر خواهد بود.
  • روغن و اسانس درخت کاج همانگونه که اشاره کردیم یک ضد درد محسوب می شود و بعد از چند مدت مصرف انواع بیماری های مفصلی مانند روماتیسم، آرتوروز و ورم مفاصل درمان خواهند شد.
  • خستگی را از بین می برد، به افزایش روحیه و حس نشاط و شادی کمک شایانی می کند. مصرف اسانس کاج به صورت خوراکی در درمان بسیاری از بیماری های عصبی و افسردگی موثر خواهد بود.

می بینید که انواع اسانس ها با پایه گیاهی مانند همین اسانس کاج نه تنها در صنایع تولیدی مفید است بلکه مصرف آن برای درمان بسیاری از بیماری ها نیز ثمربخش خواهد بود.

خرید اسانس

سفارش خرید اسانس کاج

اسانس خوراکی یا صنعتی کاج را باید محصولی وارداتی نامگذاری کرد زیرا این درخت بومی کشورهای اروپایی مانند روسیه و اتریش است و بهترین اسانس ها نیز در این کشورها تهیه و تولید می شوند.
بنابراین جهت خرید اسانس با کیفیت مرغوب می توانید با واردکنندگان یا تامین کنندگان اولیه فروش در ارتباط باشید.
لازم به ذکر است که جهت خرید نیز سعی کنید از مراکز فروش معتبر این نوع اسانس را تهیه نمایید زیرا به علت وارداتی بودن شرکت های بسیاری نمونه تقلبی آن را ارائه می دهند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما