خرید و فروش اسانس خوشبو کننده هوا

اسانس خوشبو کننده هوا در رایحه های مختلف و معمولا در ظروف شیشه ای در بازار موجود هستند. این محصولات در زمینه ی خوشبو سازی فضا بسیار پر فروش بوده و جزو سبد خرید هر خانه محسوب میشوند.

اسانس خوشبو کننده هوا

کاربرد اسانس ها

بیشترین کاربرد این محصول به عنوان مواد اولیه طعم دهنده ها و خوشبو کننده ها است. به وسیله تقطیر می توان یک یا چند ترکیب خاص را از اسانس ها جدا کرد.
این ترکیبات در صنیع مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد از جمله:

  • در صنایع غذایی( مانند شیرینی پزی، آبلیمو، شربت و ..)
  • در صنایع عطر سازی( تهیه عطر و ادکلن و اسپرهای مختلف)
  • در صنایع داروسازی( شمعدانی عطری، رازیانه، بابونه و …)
  • در صنایع بهداشتی( خوشبو کننده ها، تهیه صابون، کرم، بهتر کردن مزه خمیردندان و ..)
  • در صنایع شیمیایی( حلال ها، کف کننده و …)

اسانس هایی که طعم و بوی خوبی دارند در صنایع ساخت عطر و ادویه و خوش طعم کردن داروها استفاده می شوند. این اسانس های معطر شامل زنجبیل، دارچین، لیمو و نارنج و… هستند که هم برای خوشمزه کردن انواع غذاها و شیرینی ها و نوشابه های غیرالکلی و هم در مصارف آرایشی و همچنین صنعت تنباکو استفاده می شوند.
بو و مزه اسانس ها مربوط به ترکیبات اکسیژنه آن می باشد.

اسانس خوشبو کننده هوا

اسانس های خوشبوکننده هوا

اسانس های خوشبو کننده رایحه های مختلفی دارند.انواع این رایحه ها شکلات، وانیل، توت فرنگی و اسطوخودوس و … هستند. این اسانس ها در پایه های مختلفی در بازار عرضه می شوند.

  • اسانس پایه ادکلنی
  • پایه مذهبی
  • پایه میوه ای و گل

اسانس خوشبو کننده هوا

طرز استفاده از اسانس خوشبو کننده هوا

اسانس ها و روغن های طبیعی خوشبو موجود در بازار خاصیت ضد میکروبی و باکتریایی دارند و به دلیل داشتن این خاصیت میتوان از آن ها به عنوان خوشبو کننده های هوا استفاده نمود. این محصولات بسیار پر فروش و پرطرفدار هستند.
این اسانس ها فضای خانه و محل کار را ضد عفونی کرده و خوشبو می نمایند. به دلیل داشتن این دو خاصیت مهم بسیار ارزشمند می باشند. برای استفادهاز این اسانس های خوشبو کننده می توانید بر اساس سلیقه خود انواع رایحه های آن را که موجود در بازار است تهیه نمایید سپس ظرفی را تا نیمه از آب پر کنید و بگذارید روی شعله گاز تا به جوش آید سپس چند قطره از اسانس تهیه شده که میتواند با رایحه اوکالیپتوس، نعنا و حتی لیمو باشد داخل آن بریزید و بگذارید تا چند دقیقه در این حالت جوش کند این کار باعث می شود تا مولکول های اسانس از ظرف خارج شده و محیط خانه و کار را خوشبو نماید. این روش از بهترین و آسان ترین راه ها برای پخش کردن بوی اسانس در محیط است.

خرید و فروش اسانس خوشبو کننده هوا

معمولا این اسانس ها به صورت اسپری و یا مایع وجود دارند. بسیاری از سوپرماکت ها و یا خاروبار فروشی ها این اسانس ها را عرضه کرده و به فروش میرسانند.
خرید و فروش اسانس ها حتی در سایت های آنلاین به صورت اینترنتی نیز انجام میشود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما