خریدار بهترین طعم کچاپ سیمرایز

خریدار  بهترین طعم کچاپ سیمرایز ، با خرید سس های کچاپ به صورت عمده هم نیاز مصرفی خود را برطرف کرده و هم با پخش در بازار دست به تجارت این محصول زده و نیاز مصرفی دیگر مشتریان را نیز برطرف می کند.
کچاپ، یا همان سس گوجه فرنگی که همه ی ما با آن آشنا هستیم و در مصارف خود بسیار از این سس خوشمزه استفاده می کنیم.
بیشترین استفاده از سس های کچاپ بر روی ساندویچ، پیتزا، ماکارانی، پاستا، سمبوسه و اسنک و… می باشد. در این میان افرادی وجود دارند که به دلیل علاقه بسیار به این سس بر روی هر غذایی که شما فکرش را بکنید از این سس زده و نوش جان می کنند!
از باکیفیت ترین سس های کچاپ موجود در بازار می توان به محصولات سیمرایز اشاره به عمل آورد.

بهترین طعم کچاپ سیمرایز

تجارت سس کچاپ در جهان

اروپاییان سس کچاپ را از قرن ۱۹ مورد استفاده قرار می دهند و در همین قرن ۱۹ نام کچاپ وارد فرهنگ لغات اروپاییان شده است.
اما کچاپ از قرن ۱۷ هم مورد استفاده قرار می گرفت، ولی این کچاپ اصلا شباهتی به کچاپ هایی که امروزه مورد استفاده قرار می گرفت ندارد. این کچاپ را با استفاده از سبزیجات و ماهی ها در آب نمک با استفاده از ادویه های مختلف نگه داری می کردند و به آن کچاپ می گفتند.
اما کچاپ هایی که امروزه تولید می شود در بازار مورد استفاده قرار می گیرد با استفاده از پوره گوجه فرنگی تولید می شود. از دیگر موادی که در تولید سس های کچاپ مورد استفاده قرار می گیرد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • گوچه
  • آب
  • سرکه
  • نمک
  • شکر

مورخین گفته اند که نام گذاری کچاپ از چین پدیدار شده است که این باور بعدها غلط اعلام شد زیرا در چین کچاپ به معنی بادمجان می باشد ولی این جا منظور ما به سس گوچه فرنگی است واین نام ریشه ی اروپایی دارد.

بهترین طعم کچاپ سیمرایز

فروش سس های کچاپ سیمرایز

یکی از باکیفیت ترین کچاپ که در قفسه هر مغازه ای قابل مشاهده است طعم کچاپ تولیدی کارخانه سیمرایز است.
این شرکت سالهاست که با فرمول های خاص مشغول تولید بهترین و باکیفیت ترین طعم های کچاپ در ایران است و محصولات این کارخانه از محبوبیت بسیاری در نزد مردم برخوردار است.

مراکز فروش سس کچاپ سیمرایز در ایران

محصولات سیمرایز به دلیل معروفیت بسیار در تمامی مراکز تجاری بزرگ و کوچک در سطح شهرهای مختلف ایران به فروش می رسد و نیازهای مشتریان را برطرف می کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما