تولید و فروش انواع اسانس میوه

انواع اسانس میوه به روش های مختلفی تهیه و تولید می شوند. آیا از کاربرد این نوع اسانس ها و پرفروش ترین آنها در هر صنعت اطلاعی دارید؟ چرا قیمت برخی از آنها حتی به صورت عمده نیز گران است؟
زمانی که صحبت از انواع اسانس میوه می شود طیف وسیعی از رنگ ها و بوها را باید در نظر گرفت، تصور کنید که از انواع میوه اسانس تولید می کنند و در صنایع مختلف آنها را به کار می گیرند. آیا می دانستید برخی از اسانس ها مانند پرتقال را به راحتی می توانید در خانه تهیه کنید؟

طرز تهیه اسانس پرتقال در خانه

این نوع اسانس به راحتی تهیه می شود، حتی اسانس میوه های دیگر مانند لیمو، نارنگی و لیمو شیرین نیز از همین روش می توانید تهیه کنید. برای این کار تنها به چند عدد پرتقال یا هر میوه دیگر و یک رنده احتیاج خواهید داشت.
پرتقال را حدود ده دقیقه در آب قرار دهید تا هر گونه آلودگی و خاک از روی پوست آن خارج شود، سپس آن را بشویید و خشک کنید. با یک رنده به آرامی و تنها یکبار پوست پرتقال را به صورت خیلی نازک گرفته و این کار تا آنجایی ادامه دهید که پوست سفید از گوشت پرتقال جدا نشود. در نهایت باید پوست رنده شده را در یک محیط خنک و به دور از تابش آفتاب خشک کنید که حدود دو روز به طول می انجامد. از این اسانس برای پخت انواع کیک و شیرینی می توانید استفاده کنید.

انواع اسانس میوه

کاربرد انواع اسانس میوه

در بالا روش تهیه اسانس در خانه را آموزش دادیم اما عمده اسانس میوه در کارخانجات به صورت انبوه تولید می شوند و هر کدام در صنایع مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند. اما بیشترین مصرف اسانس های میوه در صنایع مختلف غذایی مانند انواع نوشیدنی ها، کیک، کلوچه، شیرینی و محصولات لبنی است.
به عنوان مثال از همان اسانس پرتقال یا نارنگی برای پخث بیسکویت، کلوچه، آب میوه، نوشابه و حتی بستنی و آدامس استفاده می کنند.
در صنایع دارویی و آرایشی نیز این نوع اسانس ها کاربردهای فراوانی دارند به ویژه برای تهیه مواد بهداشتی مانند انواع صابون یا شامپو. البته ذکر این نکته نیز مهم است که این اسانس ها به دو صورت پودری و مایع تهیه می شوند که در برخی از صنایع مانند بستنی سازی نوع مایع آن کاربرد بیشتر دارد.
فروشگاه آنلاین اسانس های میوه
فروش اسانس میوه به صورت آنلاین یکی از روش های جدید و در عین حال پرسود به شمار می رود که به علت وارداتی بودن بخش بزرگی از اسانس های مصرفی صنایع داخلی این روش می تواند کم هزینه تر باشد زیرا به صورت مستقیم خواهید توانست با واردکنندگان در ارتباط باشید.
هر چند تقاضا برای انواع مختلف این اسانس به علت تولید بالا رو به افزایش است اما از پرفروش ترین این اسانس ها می توان به اسانس پرتقال، اسانس نارگیل و موز اشاره کرد که قیمت برخی از آنها به علت وارداتی بودن مانند اسانس نارگیل به مراتب گران تر از نمونه هایی است که در ایران نیز به میزان قابل توجه ای تولید می شوند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما