تولید و فروش اسانس رزماری صددرصد طبیعی

با توجه به استفاده گسترده از گیاهان دارویی به ویژه فرآورده های آن نظیر اسانس ها, سرزمین عطر و طعم چاشنا با توجه به خواص بی نظیر رزماری اقدام به تولید اسانس رزماری با بالاترین کیفیت نموده است جهت خرید اسانس رزماری , فروش اسانس رزماری و همچنین قیمت اسانس رزماری ادامه مطلب را دنبال کنید.

تولید اسانس رزماری به شکل صنعتی و در فرایند اسانسگیری توسط بخار و تقطیر انجام می شود. هرچند با آموزش های لازم نیز می توان تولید اسانس را در خانه نیز امکان پذیر ساخت.این اسانس می تواند عاملی بسیار موثر در تحریک فعالیت مغز و بهبود حافظه باشد. از طرف دیگر موجب رفع مشکلاتی نظیر مشکلات تنفسی، گرفتگی عضلات، افزایش سردی می شود. همچنین در تقویت عملکرد کبد و کیسه صفرا کمک کننده است. همچنین این اسانس در بهبود و تقویت سلامت مو و پوست سر بسیار مورد استفاده قرار گرفته است.

مواد موثره ی موجود در این گیاه دارای خاصیت ضد باکتری و ضد قارچی می باشد.اسانس رزماری دارای خاصیت آنتی اکسیدانی بالایی می باشد.

اسانس رزماری طبیعی چیست ؟

رزماری گیاهی معطر است که علاوه بر کاربرد دارویی, به عنوان ادویه نیز قابل استفاده است. این گیاه از خانواده لوباتا است. این گیاه در مناطق الجزایر به صورت گسترده ای کشت می گردد. از این گیاه به وفور در طب سنتی استفاده می کنند. رزماری دارای خاصیت ضد عفونی کننده می باشد و همین خصلت موجب استفاده موثر از آن به عنوان نگهدارنده شده است و نیز در تولید دارو، صنایع غذایی و لوازم آرایشی بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

توجه به مشخصات ظاهری زمان خرید اسانس رزماری

یکی از مشخصه های اسانس رزماری بوی تند, واضح و قوی آن است. رنگ اسانس رزمای روشن بوده و گرانرویی همچون آب دارد.

به منظور خرید اسانس رزماری صددرصد طبیعی و با بیشترین ماده موثره با مرکز فروش چاشنا تماس حاصل فرمایید.

فرایند تهیه اسانس رزماری

در فرایند استخراج اسانس رزماری توسط تقطیر بخار، مقدار معینی از گیاه رزماری را داخل ستون شیشه ای قرار می دهند. این ستون شیشه ای را برج تقطیر می نامند. در قسمت بالایی این برج تقطیر یا ستون شیشه ای, کندانسور و در قسمت پایین آن محفظه ی آب قرار می گیرد. بخار آبی که درون این محفظه تولید می شود از گیاه رزماری عبور می کند و اسانس رزماری وارد مرحله بخار می شود. پس از طی شدن فرایند کندانس شدن یا ( فرایندچگالش) و دکانته کردن اسانس مورد نظر قابل بازیابی است.

ترکیب شیمیایی اسانس رزماری

  • a-پینن
  • بورنئول
  • ب-پینن
  • کافور
  • بورنیل استات
  • کمپن
  • ۱،۸-سینئول
  • لیمونن

فروش اسانس رزماری با قیمت ویژه

سرزمین عطر و طعم چاشنا ، از جمله شرکت های وارده کننده انواع طعم دهنده و تولیدکننده اسانس های طبیعی گیاهی می باشد. این مجموعه در حوزه خرید و فروش انواع طعم دهنده و اسانس های صددرصد طبیعی به ویژه فروش اسانس رزماری تجربه زیادی دارد. ما با تولید اسانس رزماری با بیشترین ماده موثره , کیفیت و اطمینان را به مشتریان عزیز ارائه می کنیم.

شما می توانید جهت خرید این محصول و اطلاع از قیمت اسانس رزماری  محصول با کارشناسان فروش مجموعه چاشنا در ارتباط باشید.

بهترین قیمت اسانس رزماری جهت خرید

قیمت خرید اسانس رزماری با توجه به میزان کیفیت و ماده موثره موجود در اسانس متفاوت است.

با توجه به موارد ذکر شده حدود قیمت اسانس رزماری از ۳۰۰ هزار تومان تا ۱ میلیون تومان در سال ۹۸ تعیین شده است.

برحسب میزان خرید مشتری تخفیفات ویژه ای را در نظر گرفته ایم.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما