تولید و فروش اسانس خوراکی گل سرخ

یکی از بهترین و مفید ترین اسانس های خوراکی برای بدن، اسانس گل سرخ است که در ایران تهیه و تولید می شود. آیا با مزایا و فواید مصرف آن آشنا هستید؟
گل سرخ در ایران از دوران قدیم توسط اطباع مورد استفاده قرار می گرفته، عصاره یا همان اسانس این گل طی ساعت ها جوشاندن گل با آب و تقطیر آن تولید می شده که هر قطره آن ارزش و قیمت بسیار بالایی داشته است.
در دوران قدیم معمولاً تنها ثروتمندان بودند که به اینگونه عصاره و اسانس های گیاهی دسترسی داشته اند و توانایی پرداخت هزینه آن به عنوان یک قطره یا عصاره گیاهی.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

فواید اسانس گل سرخ

گل سرخ دارای طبیعی گرم و تر است که از اسانس آن برای درمان بسیاری از بیماری ها استفاده می کنند. امروزه در تمامی داروخانه ها اسانس و قطره خوراکی گل سرخ با برندهای مختلف عرضه می شود اما بهترین نوع اسانس گل سرخ، اسانسی است که به صورت کاملاً سنتی تولید شود و در آن هیچ گونه ماده افزودنی وجود نداشته باشد.
از فواید اسانس خوراکی گل سرخ می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • درمان بیماری های افسردگی و عصبی
  • معالج بسیار قوی برای بیماری های قلبی، تقویت قلب و کاهش استرس
  • افزایش میل جنسی در افراد سرد مزاج
  • به علت طبیعیت گرمی که دارد مصرف آن باعث کاهش انواع دردهای عضلانی و مفصلی می شود.
  • بالا بردن حس اعتماد به نفس و تقویت حافظه نیز از دیگر اثرات و فواید آن است.
  • طبع گرم این اسانس باعث افزایش سوخت و ساز بدن و در نتیجه لاغر شدن خواهد شد.
بنابراین مصرف روزانه این اسانس خوراکی برای بدن بسیار مفید و گاهی ضروری خواهد بود. البته مصرف برای کسانی که بیماری افسردگی دارند باید با دستور پزشک باشد. هم چنین زنان باردار از خوردن آن منع شدند زیرا طبع گرم اسانس گل سرخ باعث سقط جنین به ویژه در ماه های اول حاملگی خواهد شد.

فروش اسانس طبیعی گل سرخ

اشاره کردیم که اسانس خالص و طبیعی گل سرخ در هر فروشگاهی قابل تهیه این نیست، این نوع اسانس اغلب در شهرهایی مانند قمصر، کاشان یا مناطقی از استان فارس تهیه می شود که مزارع پرورش گل سرخ در آنها زیاد است.
از آنجایی که تهیه سنتی آن زمان بر و هزینه بر است گاهی تعیین یک لیتر آن در بازار کار مشکلی است و تنها در هنگام فروش می توان آن را از تولید کنندگان استعلام کرد.
به طور کلی جهت خرید بهترین و طبیعی ترین این اسانس های خوراکی می توانید با مراکز فروش اسانس در سراسر ایران ارتباط داشته باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما